باستی:

4 تن در وقوع سیل استان بوشهر مفقود شدند/ امدادرسانی به حادثه دیدگان ادامه دارد

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: تعداد مفقود شدگان سیل بوشهر 4 تن است که دچار آب بردگی شده و گشت تجسس گروه های امدادی هلال احمر در حال جستجو برای یافتن این افراد هستند.

4 تن در وقوع سیل استان بوشهر مفقود شدند/ امدادرسانی به حادثه دیدگان ادامه داردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسن باستی معاون عمرانی استانداری بوشهر در رابطه با وقوع سیل در استان بوشهر اظهار داشت: سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق استان بوشهر سبب وارد شدن خسارات مالی و جانی شده است.

وی افزود: امدادرسانی از روز نخست وقوع سیل آغاز شد و همچنین مرمت منازل مسکونی از دو روز گذشته در حال انجام است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: قایق های صیادی که در جریان وقوع سیل توسط امواج به شهر آورده شدند و خسارات ناشی از وقوع سیل 51 میلیارد تومان برآورد شده است.

باستی در ادامه تصریح کرد: تعداد مفقود شدگان این حادثه 4 نفر است که دچار آب بردگی شده و گشت تجسس گروه های امدادی هلال احمر در حال جستجو برای یافتن این افراد هستند.

وی افزود: شرایط جوی طی دو سه روز آینده پایدارتر خواهد بود اما طی روزهای پایانی هفته سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: اکثر شهرهای استان هم اکنون در وضعیت نسبتا آرامی قرار دارند اما به دلیل حجم بالای روان آب ها امدادرسانی به حادثه دیدگان همچنان ادامه دارد.

باستی در ادامه تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته و با گذشت تنها 4 ساعت بارندگی مداوم 182 میلی متر بارش باران در استان داشته ایم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر مقصد حجم قابل توجهی از مسافران نوروزی است، گفت: مسافران نوروزی به نقاط امن منتقل شده و سالن های ورزشی، مدارس و امکانات امدادی برای مسافران آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار