ساری؛

خدمت رسانی مطلوب کمیته های 12گانه خدمات سفر در مازندران

خدمات‌رسانی مطلوب کمیته‌های 12 گانه خدمات سفر سبب شد تا مازندران جایگاه برتر را در میزبانی از مسافران نوروزی در کشور کسب کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب حبیب‌زاده رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور در دبیرخانه ستاد خدمات سفر مازندران که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد، گفت: بازرسی و نظارت از دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی به صورت تئوری و نوشتاری صورت نمی‌گیرد بلکه عملی و در لحظه انجام می‌شود.
وی شکایت ، انتقاد مردمی ، نظارت و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی از دورترین نقطه کشور انجام می‌شود تا مسافران و گردشگران در سفر از امنیت و رفاه مناسبی برخوردار شوند.
رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور با اشاره به اینکه دغدغه مسؤولان مازندرانی در میزان خدمات‌رسانی به مسافران کشوری بیش از توان استانی است گفت: مازندران در ایام تعطیل پر ترددترین جاده کشور است که نیازمند است به لحاظ خدمات ملی از اعتبار ملی هم برخوردار شود.
حبیب‌زاده افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی خدماتی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری، بانک‌ها، نیروی انتظامی، فرودگاه،هتل، دفاتر فروش و جایگاه سوخت از نزدیک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی گفت: بار شناور مسافران در مازندران محدود به فصل و زمان نیست این استان در تمام فصول سال گردشگرپذیر است لازم است در بخش خدمات‌رسانی اعتبار کشوری به این استان تعلق گیرد.
رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در کشور عملی شود و گزارش ما در بازرسی‌ها واقعی و به دور از سیاه‌نمایی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار