تبریز ؛

بازدید استاندار از کلانتری 19 تبریز، رتبه ی 2 استان در طرح مکنا

استاندار آذربایجان شرقی از کلانتری 19 شهرک اندیشه تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسماعیل جبارزاده در حاشیه ی این بازدید گفت: افزایش ضریب امنیت و کاهش جرایم در سطح استان، نشانگر برنامه ریزی و مدیریت مستمر و هوشمند نیروی انتظامی و ثمره تلاش های شبانه روزی تلاشگران عرصه ی امنیت است.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انظامی استان گفت: مردم استان از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت اظهار رضایت دارند و معتقدیم هر چه عزت، قدرت و جایگاه اجتماعی نیروی انتظامی ارتقا یابد، شاهد امنیت بیشتر و رضایتمندی مردم خواهیم بود و بر این اساس حمایت همه جانبه از همه رده های نیروی انتظامی اعم از پلیس راهور، مرزبانی و کلانتری های را وظیفه ی خود می دانیم.

سرهنگ مجید ردکا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی هم در این بازدید از اعطای نشان درجه 3 مکنا (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) به سه کلانتری در سطح استان خبر داد و گفت: کلانتری 19 تبریز یکی از این کلانتری هاست که علاوه بر اجرای طرح خوشایندسازی محیط، 85 درصد از مراجعات به این کلانتری با ارجاع به مشاور، منجر به سازش شده است.

وی از مشارکت 6 هزار نفر از مأموران نیروی انتظامی استان در اجرای طرح نوروزی ناجا در سال جاری خبر داد و افزود: کاهش 11 درصدی جرایم و 25 درصدی تلفات رانندگی از ثمرات این طرح در ایام نوروز امسال است.

سرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز هم از ارتقای رتبه ی استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مکنا در بین مراکز استان ها از رتبه ی 31 در سال 92 به رتبه 2 در سال 95 دست یافته ایم و هم اکنون هم تمام کلانتری های شهرستان تبریز در حال اجرای طرح مکنا هستند.

انتهای پیام / ج 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.