اصفهان؛

بازدید بیش از 47 هزار گردشگر از بناهای تاریخی و مذهبی بادرود

گفت: در یک هفته اول تعطیلات نوروزی، بیش از 47 هزار گردشگر نوروزی از بناهای تاریخی و مذهبی بادرود دیدن کرده و در این شهر اقامت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر بادرود اظهار کرد: از 28 اسفند 95 تا پایان 5 فروردین ماه جاری تعداد 47 هزار و 594 گردشگر نوروزی در مکان های اقامتی شامل مدرسه ها، زائرسرای امامزاده آقاعلی عباس (ع)، خانه مسافر ، کمپ متین آباد و چادر های هلال احمر و شخصی مستقر در آستان مقدس اقامت کرده اند.

سعید باقر پور افزود: در این ایام 3 هزار و 732 تن از مسافران نوروزی در مدرسه ها، یک هزار و 200 تن در خانه مسافر و 712 تن در کمپ گردشگری متین آباد اسکان یافتند.

بخشدار بخش امامزاده نطنز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد مسافران و زائران اسکان داده شده در امامزاده آقا علی عباس (ع) 41 هزار و 950 تن برآورد شده است که در سطح شهرستان نطنز بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

باقرپور افزود: طی یک هفته اخیر 8 هزار گردشگر نوروزی از مکان ها و بناهای تاریخی بخش امامزاده از جمله سراموزه رهگشای، حمام نوقه، خانه محقق الدوله و آثار تاریخی خالدآباد و ده آباد دیدن کردند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.