بجنورد؛

انجام بیش از 6 هزار مورد بازرسی از بنگاه های اقتصادی

تاکنون در طرح نظارتی ویژه نوروز تعداد 6هزار و 451 مورد بازرسی از بنگاه های اقتصادی استان انجام شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، یحیی نیکدل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : در نتیجه این بازرسی ها تعداد 432 پرونده تخلف برای واحد های متخلف تشکیل شده که مجموع ارزش ریالی پرونده های مذکورافزون بر 907میلیون ریال بوده و برای صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بازرسی ها در نیمه اول طرح نظارتی ویژه نوروز در حوزه عرضه کالا از جمله فروشگاه های بزرگ، شرکت های پخش، عرضه کنندگان آجیل و خشکبار، مواد غذایی، پوشاک و کالاهای اساسی بوده است ، گفت: در این مدت 310 مورد گزارش مردمی توسط ستاد خبری این سازمان دریافت شده است .

نیکدل از برگزاری 221 مورد بازرسی به صورت گشت مشترک با همراهی تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و .. در استان از واحدهای صنفی و خدمات دهنده در مدت زمان مذکور خبر داد و گفت : نظارت بر اماکن تفریحی ،رستوران های بین راهی در قالب گشت مشترک ، رصد روزانه کالاهای اساسی علی الخصوص کالاهای اولویت دار سبد خانوار ، نظارت بر کشتارگاههای دام وطیور در قالب گشت مشترک بااداره دامپزشکی و . . . از جمله فعالیت های اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 اداره نظارت و بازرسی است .

گفتنی است : در اجرای آن 40 تیم بازرسی متشکل از سازمان صنعت ،معدن وتجارت ،به همراه بازرسان اتاق اصناف و ناظران افتخاری مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.