سرهنگ جهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

وقوع 40 درصد تصادفات نوروزی ناشی از عدم توجه رانندگان به جلو

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا از سهم 40 درصدی تصادفات در جاده‌ها بر اثر عدم توجه به جلو راننده خبر داد.

سرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به لغزندگی بسیاری از محورهای کشور؛ رانندگان باید به توصیه های پلیس توجه داشته باشند و از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: رانندگان باید در هنگام رانندگی دقت کنند، چرا که 40 درصد تصادفات در ایام تعطیلات نوروزی به خاطر عدم توجه به جلو حادث شده است.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی بعد از عدم توجه به جلو بیشترین عامل تصادفات را شامل می شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان بیان کرد: نگرانی پلیس در پایان سفرهای مرحله دوم این است که شاهد تصادفات نباشیم و رانندگان در موج دوم سفرهای نوروزی با توجه به خستگی باید دقت لازم را در مسیر سفر خود داشته باشند و از سرنشینان می‌خواهیم که به راننده در هنگام خستگی اجازه رانندگی ندهند و در صورت داشتن گواهینامه سایر سرنشینان رانندگی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار