فروزنده خبر داد

دیدار شورای مرکزی جبهه مردمی با مراجع و علمای قم

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار شورای مرکزی این جبهه مردمی با مراجع و علمای قم خبر داد.

دیدار شورای مرکزی جبهه مردمی با مراجع و علمای قم
به گزارش حوزه احزاب وتشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، لطف الله فروزنده عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره دیدار و مذاکره شورای مرکزی جبهه مردمی با کاندیداهای این جبهه اظهار داشت: با همه کاندیداها صحبت و مذاکره شده است و همه آنها ان‌شاءالله در مجمع دوم حضور یافته و برنامه های خود را تشریح وتیم کاری خود را معرفی خواهند کرد.

وی  با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی این جبهه درسال جدید که به ریاست حداد عادل عصر روز گذشته برگزار شد،ادامه داد: در این جلسه مهم‌ترین بحث مربوط به برگزاری نشست دوم مجمع ملی جبهه در 17 فروردین ماه بود؛ در این مجمع اساسنامه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و 10 نامزد مشخص‌شده، برنامه خود را ارائه خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مجمع ملی از بین این 10 نفر به 5 نفر رأی خواهد داد و سیاست‌ها، فرایند و سازوکار تعیین کاندیدای نهایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

فروزنده  با اشاره به تحلیل و بررسی اخبار روز و آرایش سیاسی در آستانه انتخابات در جلسه امروز خاطرنشان کرد: اعضای شورا به سراسر کشور سفر کرده و دیدگاه‌ها و نظرات شورای مرکزی جبهه مردمی را تشریح و تبیین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در استان‌ها و شهرستان ها و درمیان اقشار مختلف نشست های تبیینی درحال برگزاری است گفت: فضای انسجام و وحدت خوبی در سراسر کشور شکل گرفته است.

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلابی تلاش می کند شوراهای شهر و روستا با حضور نیروهای کارآمد ، متخصص وانقلابی برای خدمت مطلوب تر و موثرتر به شهروندان تشکیل شود . دراین خصوص توصیه و تاکید جبهه به تمامی نیروهای انقلابی و دلسوز، وحدت و انسجام و پرهیز از اختلاف و رقابت های منفی و مسابقه در خدمتگزاری بیشتر به مردم است. دراین صورت جبهه مردمی از آنها حمایت خواهد کرد.

فروزنده از دیدار شورای مرکزی جبهه مردمی با مراجع و علما خبر داد و گفت: شورای مرکزی جبهه پس از برگزاری مجمع دوم خدمت مراجع و علما در قم خواهند رسید و گزارشی از فعالیت های جبهه ارائه و از ارشادات و رهنمودهای ایشان استفاده خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین از تعیین اعضای هیئت نظارت این جبهه خبر داد و افزود: اعضای هیئت نظارت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مشخص شده‌اند و بدین ترتیب حجت‌الاسلام آشتیانی به عنوان رئیس هیئت، آقای حبیبی و سرکار خانم نوبخت از اعضای شورا به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند و هادی ایمانی نیز به عنوان حقوقدان عضو این هیئت خواهد بود که یکی از وظایف آن نظارت بر انتخابات داخلی در مجمع ملی جبهه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار