اهواز؛

باران آخر هفته وارد خوزستان می شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید از آخر هفته به استان خبر داد.

باران آخر هفته وارد خوزستان می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به استان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی در استان خوزستان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، شاهد ابرناکی و بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با وزش باد، تگرک و رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

بهادری افزود: حجم این بارش‌ها قابل توجه نخواهند بود اما قطعا در مناطق یاد شده شاهد بارش‌هایی خواهیم بود و فعلا نقشه‌های هواشناسی خبر از وقوع پدیده گرد و غبار نمی‌دهند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: فردا (سه‌شنبه) پدیده هواشناسی خاصی را در سطح استان نخواهیم داشت و دمای هوای استان نیز تا آخر هفته یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

وی از ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان خوزستان در هفته آینده خبر داد و اذعان داشت: از اوایل هفته آینده انتظار ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان را داریم که در روزهای آینده جزئیات بیش تری از این سامانه بارشی اعلام خواهد شد.

کوروش بهادری خاطرنشان کرد: در شبانه‌ روز گذشته ایذه با 7 درجه سانتی‌گراد و آبادان با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ ترین و گرم‌ ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 26 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.