یزد؛

تزارهای ایرانی الاصل فاتح دیدار افتتاحیه‌ی اوراسیا

تیم لوکومتیو مسکو در بازی افتتاحیه جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا در یزد تیم اسپورتینگ لیسبون را شکست داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مراسم افتتاحیه‌ی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا در یزد قبل از دیدار لوکومتیو مسکو و اسپورتینگ لیسبون با هنرنمایی گروه کاراته و سخنرانی میرمحمدی استاندار، شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران، تاج رییس فدراسیون فوتبال و عشقان ملک مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش برگزار شد.

اما راس ساعت ١٨: ٣٠ تورنمنت اوراسیا با بازی لوکومتیو مسکو و اسپورتینگ لیسبون روبه روی دیدگان سه هزار تماشاگر رسما اغاز شد.

تیم اول کشور روسیه که با خرید بازیکنان ایرانی، چون حسینی، عبدالهی، احمد زاده و مسیگر حساب ویژه‌ای روی عنوان قهرمانی اوراسیای ٢٠١٧ بازکرده است در جدالی حساس از سد تیم اسپورتینگ گذشت.

لوکومتیو در این مسابقه با نتیجه‌ی شش بر پنج تیم اسپورتینگ را شکست داد؛ دیداری که مسلم مسیگر، محمد احمد زاده وایگور شیکو هر کدام دو گل را به ثمر رساندند تا هت تریک ماجر بهترین ساحلی باز جهان در تیم پرتغالی چندان به چشم نیاید.

گفتنی است در روز دوم مسابقات فوتبال ساحلی اوراسیا از ساعت ١٨: ٣٠ اسپورتینگ پرتغال با لوانته اسپانیا دیدار می‌کند و از ساعت ٢٠ مقاومت گلساپوش پذیرای لوکومتیو روسیه خواهد بود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار