همدان؛

ثبت 3 وقف جدید در استان همدان

همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری 3وقف جدید در استان همدان ثبت شد.

ثبت 3 وقف جدید در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه همه این موقوفات با نیت‌های امور دینی و قرآنی در شهرستان رزن بوده است، گفت: یک قطعه زمین به مساحت 280 متر مربع با ارزش تقریبی 42 میلیون تومان توسط  اسداله گودرز با نیت مشخص احداث مسجد فاطمیه(س) در محل روستای کاج شهرستان رزن است .

حجت الاسلام کاروند دومین وقف صورت گرفته را یک قطعه زمین به مساحت 300 متربع به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال با نیت ساخت دارالقرآن حضرت زینب(س) نیز در روستای نیر شهرستان رزن توسط شورای اسلامی این روستا وقف گردیده است.

وی گفت:سومین وقف صورت گرفته یک باب مغازه 22 متر مربعی با قیمت تقریبی 100 میلیون ریال توسط واقف خیر اندیش اصغر حجتی با نیت مشخص کمک به امر هزینه های جاری مسجد صاحب الزمان(عج) روستای نظام آباد این شهرستان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در 49 بقعه متبرکه استان همدان افزود: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، دفتر مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی، مسابقه فرهنگی روزانه، غرفه ترویج حجاب و عفاف، و نمایشگاه آرامش بهاری از جمله اقدامات در حال انجام در غرفه‌های خیمه معرفت است.

انتهای پیام/ غ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.