ساری،

خرید 14 میلیاردی تجهیزات برای استاندارد سازی هنرستان ها

14 میلیارد تجهیزات برای استاندارد سازی هنرستان های مازندران خریداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: با همت استاندار مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش استان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، بالغ بر 14 میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده و برای استاندارد سازی هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای استان ارسال خواهد شد.

وی افزود: 500 میلیون تومان پارسال نیز به تجهیزات هنرستان های مازندران اختصاص یافت که امسال به بیش از 2 برابر افزایش یافت.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از حامیان برنامه گامی به سوی استانداردسازی تجهیزات هنرستان های استان مازندران در اردیبهشت امسال خبر داد.

اسفندیار نظری گفت: با توجه به طرح 3 ساله شدن هنرستان ها در سند تحول بنیادین و هدایت صحیح دانش آموزان به شاخه های کاردانش و فنی و حرفه ای نیازمند تجهیز امکانات و فضا برای هنرستان های استان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از حامیان برنامه گامی به سوی استانداردسازی تجهیزات هنرستان های استان مازندران در اردیبهشت ماه امسال، افزود: این مراسم 10 اردیبهشت در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری با حضور مسئولان ارشد استان و رونمایی از تجهیزات خریداری شده برگزار می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.