یک تن پنیر فاسد سنتی که در بازدید از یکی از مراکز عرضه مواد غذایی در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شده بود امروز امحا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، کارشناس مسئول بهداشت محیط مهاباد گفت: ارزش ریالی این میزان پنیر 100 میلیون ریال است.

قاسم امینی افزود: با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از آغاز اسفند ماه تاکنون بیش از 3 تن انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف به ارزش بیش از 50 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: این مقدار مواد غذایی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته توقیف شده در صورت مصرف می توانست سلامت شهروندان و مسافرین را به خطر بیندازد.

امینی همچنین بیان کرد: 22 نفر بازرس در قالب تیم های 2 نفره تا کنون 2800 نفر ساعت کار نظارت و بازرسی در قالب گشت های مشترک با ادارات فرمانداری، اصناف، دامپزشکی، صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، گردشگری، شهرداری و نیروی انتظامی را انجام داده اند.
وی افزود: تا کنون با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از 2800مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن بین راهی و جایگاه های عرضه سوخت، غار آبی سهولان و پارک ها و اماکن تفریحی و پایانه های مسافربری بازدید به عمل آمده است.
وی همچنین از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی بدون شرایط 9 گانه بسته بندی شده و تاریخ گذشته خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 190 یا شماره تلفن 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس گرفته و موارد تخلف را اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.