کرمانشاه؛

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا 15 فروردین‌ماه

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به مراجعه 42 هزار 319 نفر به پایگاه‌های هلال‌احمر استان اشاره کرد و گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا 15 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کیومرث ویسی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به استقرار ۲۳ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر استان کرمانشاه در مبادی ورودی شهر اشاره کرد و افزود: 57 هزار و 833 مورد اقلام فرهنگی از آغاز طرح تا هفتم فروردین‌ماه  بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شده است.
 
وی به مراجعه 42 هزار 319 نفر به پایگاه‌های هلال‌احمر استان طی مدت مذکور اشاره و بیان کرد: چهار هزار و 897 نفر به ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر برای تست قند و فشار خون مراجعه کرده‌اند.
ویسی با اشاره به راه‌اندازی «کمپین نه به تصادفات»، تصریح کرد: هشت هزار و 546 نفر در راستای کاهش تصادفات میثاق‌نامه حفاظت از خود را در پایگاه‌های استان امضاء کردند.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار