کرمانشاه؛

به دنبال توسعه استان از راه گردشگری هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: به دنبال توسعه استان کرمانشاه از راه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسدالله رازانی افزود: ‌کرمانشاه در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است.

 وی اظهار کرد: آثار باشکوه باستانی تمدن ایران در استان کرمانشاه وجود دارد که از جمله آنها می توان به بیستون، آناهیتا و طاقبستان اشاره کرد.
 
استاندار کرمانشاه اظهارداشت: برخی از مناطق استان کرمانشاه و کردستان بارندگی بیشتر از سایر نقاط کشور دارند که نشان دهنده ظرفیت های عظیم طبیعی استان کرمانشاه است.
 
رازانی با تاکید بر اینکه یکی از پایه های توسعه در استان کرمانشاه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، گفت: با مدیریت صحیح و تزریق منابع دولتی و خصوصی این عرصه می تواند باعث توسعه استان شود.
 
وی با بیان اینکه صنعت هتل داری در استان کرمانشاه رو به توسعه و گسترش است، عنوان کرد: هم ‌مرزی با کشور عراق باعث شده که بسیاری از گردشگران با دید تجاری وارد استان شوند.
 
استاندار کرمانشاه به ظرفیت های توریسم سلامت در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بسیاری از بیماران عراقی برای درمان وارد کشور و استان می شوند.
 
رازانی گفت: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم منابع بیشتری در این عرصه جذب کنیم تا باعث توسعه بیشتر استان کرمانشاه شود.
 
وی در رابطه با خدمت دستگاه های اجرایی به مسافران نوروزی عنوان کرد: موضوع گردشگری نوروزی در استان کرمانشاه بسیار جدی دنبال می شود و یک همت جمعی در زمینه گردشگری بین مدیران استانی وجود دارد.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.