اصفهان؛

گردشگران در «عکاسخانه کاشان قدیم» قاب خاطره می سازند

غرفه عکاسخانه کاشان قدیم برای نخستین بار به مناسبت ایام نوروز در نزدیکی مجموعه تاریخی باغ فین کاشان برپا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این بخش طراحی شده گردشگران و میهمانان نوروزی دیار مومنان می توانند عکس های خاطره انگیزی از حضور خود و خانواده شان به خطه نخستین ها را ثبت کنند.

در این اتفاق جذاب، علاقه مندان می توانند تصاویر یادگاری از تجربه سفرشان را با نمادهای آشنای کاشان فرهنگی و در فضایی سنتی، مبتنی بر ویژگی های ممتاز معماری گذشته و همچنین پوشش اصیل ملی و بومی ماندگار سازند.

همچنین به بازدیدکنندگان از این غرفه مجموعه فرهنگی شامل آثار معرفی کننده ظرفیت های فرهنگی ، گردشگری و میراث تاریخی این شهر تمدن خیز به آنان عرضه می گردد.

این بخش که با اهداف معرفی الگوهای غنی کاشان فرهنگی، ارائه نمونه های جذابیت و تنوع طراحی و معماری اصیل و همچنین عرضه حجاب برتر به عنوان یکی از مصادیق سبک زندگی اسلامی-ایرانی برپا شده در کنار مجموعه تاریخی باغ فین کاشان پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

«عکاسخانه کاشان قدیم» به عنوان یکی از برنامه دومین جشنواره نوروزی که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اجرا می شود تا پایان فروردین ماه دایر است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار