اجرای دوره‌های آموزشی هدفمند فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان

مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: باید به حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی جهت دهیم و دوره‌های آموزشی برای این هدف تعیین شده است.

مهدی علی اکبر زاده مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جایگاه فضای مجازی در مسابقات و برنامه های دانش آموزی اظهار داشت: در مسابقات رشته ای با عنوان فضای مجازی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: رشته فضای مجازی در مسابقات شامل بازی های رایانه ای، نشریات الکترونیکی، وبلاگ نویسی و مواردی از این قبیل است همچنین در پرسش مهر نیز این مساله مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان هم این بخش در برنامه ریزی ها قرار داده شده و دانش آموزان متناسب با علاقه مندی های خود در آن شرکت می کنند.

علی اکبرزاده اضافه کرد: دانش ما در بکارگیری فضای مجازی و جهت دادن به فعالیت های دانش آموزی است چرا که وجود فضای مجازی جزو جدایی ناپذیر در فعالیت های روزمره شده است.

وی تصریح کرد: در حاشیه مسابقات برگزار شده، دوره ها و کارگاه های آموزشی در نظر گرفته شده تا دانش آموزان با آمادگی بیشتری در جهت برنامه های تعیین شده شرکت کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: به طور کلی در آموزش و پرورش اغلب اخبار و اطلاعات از طریق فضای مجازی منتشر شده که نشان از اهمیت این بحث دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.