ایجاد بانک اطلاعاتی اساتید و دانشجو معلمان نخبه سیاسی و فرهنگی

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان از ایجاد بانک اطلاعاتی اساتید و دانشجو معلمان نخبه فرهنگی و سیاسی در تابستان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر نماینده نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به اولویت‌های ۱۸گانه این دانشگاه در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: برای اجرای این فعالیت‌ها کار کارشناسی انجام شده و برخی از راهبرد‌ها از سال گذشته ادامه می‌یابد و اقداماتی برای تکمیل آن در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد اولویت‌های در نظر گرفته شده جدید بوده که تا پایان فروردین به طور قطعی روشن می‌شود و برخی از فعالیت‌ها ادامه اقدامات سال گذشته است.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: اساتید نقش تاثیرگذاری در تربیت دانشجویان دارند. بر این اساس اهتمام برای توسعه دانش‌افزایی و هم‌اندیشی این گروه مورد توجه قرار گرفته و تداوم می‌یابد.

دادگر از تشکیل بانک اطلاعات اساتید نخبه و شاخص دانشگاه فرهنگیان خبر داد و بیان کرد: در تابستان ۹۶ این بانک اطلاعات تاسیس می‌شود تا به شناسایی قابلیت‌های اساتید نخبه بپردازیم.

وی با بیان اینکه دوره‌های دانش افزایی مجازی ویژه اساتید دانشگاه ایجاد شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۸۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند و علاوه بر این برای برگزاری دوره‌های حضوری نیز هماهنگی‌هایی با استان‌های مختلف انجام دادیم.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان به توانمندسازی فرهنگی و سیاسی دانشجو معلمان نیز اشاره داشت و عنوان کرد: در راستای این اقدام اساسی برگزاری طرح معرفتی حیات طیبه با رویکرد نخبه‌پروری انجام شده و در دوره‌های مجازی آن شاهد حضور بیش از سه هزار دانشجو معلم بودیم.

دادگر ایجاد بانک اطلاعات دانشجو معلمان نخبه فرهنگی و سیاسی را از دیگر اقدامات دانشگاه برشمرد و بیان کرد: قریب به ۷۰ درصد این سامانه تکمیل شده و پس از اتمام آن رونمایی می‌شود.

وی از ایجاد سامانه ارتباط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانش آموختگان در راستا توانمندی معرفتی خبر داد و گفت: خروجی این تعامل در اختیار آموزش و پرورش و دانشگاه قرار می‌گیرد و تابستان رونمایی از آن انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.