آبادان؛

اسکان بیش از 11 هزار نفر از مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش در خرمشهر

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: در 10 روز اخیر 11 هزار و 604 نفر در مدارس و مراکز رفاهی فرهنگیان خرمشهر اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبدالحافظ عنبری افزود: شمار مسافران نوروزی اعم از فرهنگی و سایر اقشار جامعه که نوروز امسال در مدارس خرمشهر اسکان داده شدند 11 هزار و 499 نفر بود که در قالب دو هزار و 927 خانوار در 64 مدرسه اسکان یافتند.

وی افزود: از این تعداد دوهزار 780 خانوار با جمعیتی معادل هشت هزار و 719 نفر را خانواده های فرهنگی تشکیل می دادند و دو هزار و 579 نفر در قالب 348 خانوار از سایر اقشار کارمندی و آزاد نیز از امکانات اسکان فراهم شده توسط آموزش و پرورش استفاده کردند.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر با تاکید بر اینکه مدارس خرمشهر در دو گروه الف و ب قرار دارند، افزود: 90 درصد از مدارس خرمشهر در گروه الف قرار دارند.

وی همچنین از اسکان 105 نفر در دو مرکز رفاهی این شهرستان خبر داد.عنبری در ادامه شمار نیروهای خدمات رسان به مسافران نوروزی را نیز 96 نفر اعلام کرد و گفت: 64 نفر به عنوان مهماندار در مدارس فعالیت می کنند و 32 نیروی ستادی نیز به صورت 24 ساعته در سه شیفت در حال خدمات دهی به مسافران هستند.

وی در پایان بر رضایت مهمانان از نحوه خدمات رسانی در ستاد اسکان آموزش و پرورش خرمشهر تاکید کرد و افزود: در حال حاضر از تمام ظرفیت اسکان آموزش و پرورش خرمشهر استفاده نشده است و آمادگی برای ساماندهی جمعیت بیشتر وجود دارد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.