کرمانشاه؛

بازدید 21 هزار مسافر نوروزی از شهرستان هرسین

فرماندار هرسین به بازدید بیش از 21 هزار میهمان نوروزی از این شهرستان اشاره کرد و گفت: ظرفیت هتل لاله بیستون(کاروانسرای شاه عباسی) از گردشگران و مسافران نوروزی تکمیل شده است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیر شاه‌آبادی فرماندار هرسین اظهار داشت: شهرستان هرسین منطقه‌ای کوهستانی با دامنه‌های کم شیب‌، دره‌های عریض‌، جلگه‌های آبرفتی و سراب‌ها، این روزها مورد هدف گردشگران نورزی قرار گرفته است.

 
فرماندار هرسین با بیان اینکه دی‌ماه سال 95 ستاد نوروزی در این شهرستان تشکیل شده است، گفت: از 26 اسفندماه تا به امروز بیش از 23 هزار نفر در سایت جهانی ثبت شده که از مجموعه تاریخی بیستون بازدید کرده‌اند.
 
وی به بازدید بیش از 21 هزار میهمان نوروزی از شهرستان هرسین اشاره و بیان کرد: ظرفیت هتل لاله بیستون(کاروانسرای شاه عباسی) از گردشگران و مسافران نوروزی تکمیل شده است.
 
این مسؤول، هتل لاله بیستون‌(کاروان‌سرای شاه عباسی) را یکی از بی‌نظیرترین هتل‌ها در ایران دانست که با فضای تاریخی و مجهز گنجایش 120 نفر را دارد.
 
شاه‌آبادی توجه میراث فرهنگی را در مورد کاخ ساسانی الزامی دانست و افزود: برای مجزا کردن این آثار در دهم شهریورماه سال گذشته طرحی ارایه شده که شهرداری و میراث فرهنگی نیز موافقت خود را اعلام کرده و اکنون با اختصاص سه میلیون و 500 هزار تومان اعتبار به دنبال پیمان‌کار برای آن هستیم.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.