کرمانشاه؛

پیش بینی خدمات رایگان به 3000 گردشگر تا پایان تعطیلات

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت:تورهای رایگان "کرمانشاه‌گردی" از ابتدای نوروز تاکنون به بیش از 1200 نفر از میهمانان نوروزی خدمات ارائه کرده‌اند.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سجاد سلیمانی مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی این خدمات به سه هزار نفر از میهمانان نوروزکی ارائه شوند.

سلیمانی با بیان اینکه سه دستگاه تاکسی"ون" با طراحی مناسب نوروز به عنوان تور رایگان گردشگری مشغول خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی هستند، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای اضافه شدن دو دستگاه خودرو دیگر نیز انجام گرفته است، اما با توجه به حجم بالای بارندگی ها و حضور کمتر گردشگران در نقاط مختلف شهر و ماندگاری انها در میهمانسراها و هتل‌ها، تقاضای کمتری برای استفاده از این تورها وجود دارد و تاکنون نیازی به بیشتر کردن آنها نبوده است.

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: تورهای رایگان کرمانشاه‌گردی در میدان تاق بستان مستقر هستند و خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران نوروزی را  در محدوده تاق‌بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار و دیگر آثار تاریخی سطح شهر کرمانشاه بر عهده دارند.

سلیمانی افزود: فعالیت تورهای رایگان "کرمانشاه‌گردی"  از 29 اسفندماه آغاز و تا 15 فرورین ماه ادامه خواهد داشت.

سلیمانی گفت: نوروز سال گذشته چهار دستگاه "ون" به عنوان تور گردشگری در سطح شهر فعالیت داشتند و در نهایت بیش از 2500 نفر از گردشگران و میهمانان نوروزی از خدمات این تورهای رایگان کرمانشاه گردی استفاده کردند.

به گفته مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه شهر کرمانشاه 9400 خودرو تاکسی و آژانس دارد.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار