آبادان؛

اسکان شبانه در منطقه گردشگری چال کندی دزفول ممنوع اعلام شد

رئیس امور آب منطقه شمالغرب خوزستان گفت:گردشگران اجاره اسکان شبانه در منطقه چال کندی را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛محمد سجادیان در نشست ستاد بحران شهرستان دزفول افزود:در منطقه بالادست سد تنظیمی و منطقه چال کندی در ساحل رودخانه دز برخی افراد اقدام به احداث سکو کرده و پس از چندی ادعای مالکیت و تملک نیز می نمودند که در مواردی به خرید و فروش این سکوها نیز منجر می شد.

وی افزود:با اقدامی که پارسال انجام شد افزون بر 95 درصد سکوهای احداث شده برای جلوگیری از تملک غیر قانونی ،‌تخریب شد .

سجادیان گفت:باتوجه به وضعیت ورودی و خروجی سد دز و نوسان آب رودخانه اسکان مسافران و گردشگران در منطقه چال کندی امکان پذیر نیست و افرادی که مدیریت قایق های موتوری آن منطقه را برعهده دارند باید این موارد را به گردشگران گوشزد کنند و اجازه اسکان شبانه به آنها داده نشود.

رئیس امور آب شمالغرب استان خوزستان بیان کرد:در سیل فروردین ماه پارسال برخی گردشگران دچار مشکل شده بودند که امسال باید بیشتر به این امر توجه کرد تا گردشگری دچار مشکل نشود .

محمد ابوالحلاج معاون امور شهری شهرداری دزفول نیز گفت:به پیمانکاران تذکر داده شده از اسکان شبانه گردشگران در منطقه چال کندی خودداری کنند.

وی افزود:همچنین محلی برای استقرار قایق های تفریحی بصورت موقت در اختیار آنان قرار داده شده و اداره ورزش و جوانان نیز محدوده ای را به ورزش های آبی اختصاص داده و اسکله ای نیز به این امر اختصاص داده شده است .

منطقه چال کندی رودخانه دز در بالادست سد تنظیمی علی کله دزفول از جاذبه های گردشگری استان خوزستان می باشد.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.