امیرعبداللهیان به مناسبت روز زمین مطرح کرد؛

«روز زمین» در فلسطین یادآور اولویت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل معتقد است دسیسه ها در منطقه برای انحراف افکار از مساله اصلی یعنی فلسطین و غصب این سرزمین انبیای الهی ازسوی صهیونیست هاست.

«روز زمین» در فلسطین یادآور اولویت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبدااللهیان با بیان اینکه یوم الارض یا "روز زمین " در فلسطین  یادآور اولویت مقاومت در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی و ضرورت اتحاد برای ازادی قدس شریف است، گفت: گرامیداشت روز زمین، تاکیدی بر ارتباط ملت فلسطین با سرزمین و حقوق حقه آنهاست.
 
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با تاکید بر بیانیه پایانی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران خاطر نشان کرد: گرامیداشت روز زمین، فرصتی است تا ملت و مدافعان فلسطین  به مخالفت خود با ادامه وجود رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین تاریخی خود تاکید ورزند.  
 
وی افزود: در فضای کنونی منطقه، همه دسیسه ها برای منحرف کردن جهان اسلام و عرب از قضیه فلسطین و ایجاد تفرقه و دشمنی در بین امت اسلامی صورت می پذیرد.
 
امیرعبداللهیان ادامه داد. این دسیسه ها با هدف ایجاد فرصت برای دشمن صهیونیستی در غصب میراث و سرزمین انبیای الهی و تجزیه کشورهای اسلامی جریان دارد لذا بدین منظور برای تضمین امنیت منطقه، همه ظرفیت ها و تلاش ها باید در حمایت از آزادی قدس و مبارزه با تروریسم تکفیری و صهیونی متمرکز باشد.
 
وی همچنین تصریح کرد: ا‎نتفاضه روز زمین و انتفاضه اول و دوم و انتفاضه کنونی در دفاع از قدس و مقدسات، ثابت می کند فلسطینیان تا تحقق هدف مهم آزادسازی کامل سرزمین خود در کنار یکدیگر به مبارزه بی امان ادامه خواهند داد.
 
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در خاتمه با اشاره به بیانیه پایانی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین در تهران اظهار داشت: ‎دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن گرامیداشت روز زمین و ادای احترام به شهدا و آسیب دیدگان این قیام و همه شهدای مقاومت، بار دیگر تاکید می کند تنها راه رسیدن فلسطینیان به حقوق حقه خود، تداوم انتفاضه و مقاومت بوده که این امر پیام اصلی روز زمین (یوم الارض) در فلسطین است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار