مربی تیم سیاه جامگان گفت:کمبود بازیکن موضوع نگران کننده ای برای تیم ماست و باید تلاش کنیم با وجود این مشکل به روند رو به رشد تیم مان ادامه دهیم.

محمدی: با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده ایمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در غیاب اکبر میثاقیان سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی سیاه جامگان و نفت تهران حاضر شد.

محمدی در خصوص این دیدار اظهار کرد:ما مقابل تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان با بدشانسی به تساوی رضایت دادیم زیرا با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم، چند بازیکن تیم ما دچار مصدومیت هستند و تعدادی دیگر نیز در نیم فصل از تیم ما جدا شدند. کمبود بازیکن موضوع نگران کننده ای برای تیم ماست و باید تلاش کنیم با وجود این مشکل به روند رو به رشد تیم مان ادامه دهیم.

وی افزود: تیم نفت تهران تیم خوبی است و کادرفنی قابل احترامی دارد، اگر مسئولان استان خراسان رضوی از باشگاه سیاه جامگان حمایت کنند می توانیم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مربی تیم سیاه جامگان مشهد در خصوص نتایج نه چندان مطلوب این تیم در هفته های اخیر عنوان کرد: تیم ما در 10 هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است اما شرایط کلی سیاه جامگان در حال حاضر امیدوارکننده است. به اعتقاد من برای موفقیت در فوتبال به 70 درصد سخت تلاش و 30 درصد شانس نیاز است و ما امیدواریم در ادامه رقابت های لیگ بخت و اقبال یار تیم ما باشد تا در نهایت سیاه جامگان در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: تیم ما به تمام بازی ها به چشم بازی حذفی نگاه می کند زیرا دیدارهای بسیار حساس و سرنوشت سازی پیش رو داریم، هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و اگر بتوانیم برابر حریفان اصلی تیم مان یعنی تیم های نفت آبادان و ماشین سازی تبریز امتیازات لازم را کسب کنیم می توانیم سهمیه لیگ برتر را حفظ کنیم.

محمدی در پایان بایت غیبت اکبر میثاقیان در نشست خبری از اهالی رسانه عذرخواهی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار