در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ادعا شد؛

تحریم‌ها علیه ایران، فلج‌کننده خواهد بود/تهران جسورتر شده است

راس لتینن مدعی شد آمریکا تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه ایران وضع خواهد کرد.

تحریم‌ها، علیه ایران فلج‌کننده خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «راس لتینن»، رئیس کمیته فرعی «خاورمیانه و شمال آفریقای» کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، با اشاره به طرح جدید سنا علیه ایران مدعی شد: آمریکا چنان تحریم‌های فلج‌کننده‌ای علیه ایران وضع خواهد کرد که این کشور مجبور شود بار دیگر در تصمیم خود مبنی بر توسعه برنامه موشک های بالستیک تجدید نظر کند.

وی افزود: آمریکا باید با قاطعیت و به طور کامل تحریم‌های موجود را اجرا کند و حداکثر فشار را بر این کشور بیاورد؛ زیرا ایران فقط در برابر قدرت و فشار از خود واکنش نشان می دهد.

راس لتینن درباره برنامه موشکی بالستیک ایران گفت: چالش‌برانگیزترین فعالیت ایران پس از امضای برجام، برنامه موشک های بالستیک این کشور بوده است.

وی افزود ایران و کسانی که قصد دارند فناوری‌های لازم را در اختیار این کشور قرار دارند باید بدانند که ما چنان تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه این کشور وضع خواهیم کرد که مجبور شود بار دیگر در تصمیم خود مبنی بر توسعه برنامه موشک های بالستیک تجدید نظر کند. 

لتینن در ادامه مدعی شد: دولت اوباما در توافق هسته‌ای ایران، در مورد برنامه موشکی این کشور مصالحه کرد و این اشتباه بزرگی بود. ما سال‌هاست که در این کمیته در مورد ایران و توافق هسته ای صحبت کرده ایم. در آن زمان به ما گفته شد که این توافق ایران را وارد جامعه جهانی خواهد کرد و رفتار این کشور را بهبود خواهد داد؛ بنابراین، ما فشار را از روی آنها برداشتیم و تحریم ها را لغو کردیم. اما آنچه که به ما گفته شد محقق نشد و آن‌ها به رفتار خصمانه خود و برنامه موشک های بالستیک ادامه دادند. 

وی افزود: ما اکنون شاهد آن هستیم که ایران به خاطر این توافق جسورتر شده است و رفتار خصمانه‌ای در سراسر منطقه خاورمیانه و کشورهایی مانند سوریه، یمن، لبنان در پیش گرفته است که همگی نشان از شرارت آنها دارد. من فکر می‌کنم باید به همکارانم بپیوندم و سریعاً تحریم‌هایی را علیه برنامه موشک های بالستیک ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضع کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
تا دیروز میگفتن مشکل انرژی هسته ای هست حالا گیر دادن به موشک بالستیک احتمالا فردا هم به لباس پوشیدن مردم گیر میدن ههه.ادمین pls بچاپ
آخرین اخبار