پیش بینی وضع آب و هوای لرستان در روز طبیعت

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: ۱۳ بدر امسال در لرستان قطعا همراه با بارندگی و رگبار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدناصر هاشمی  مدیرکل هواشناسی استان لرستان به آخرین پیش بینی های هواشناسی در خصوص وضعیت بارش ها در استان طی چند روز آینده اشاره کرد و اظهار داشت: طی امروز عصر احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در مناطق شرقی استان شامل شهرستان های ازنا و الیگودرز وجود دارد و در دیگر نقاط استان پدیده خاصی پیش بینی نشده است.
 
وی با اشاره به اینکه در روز جمعه تا غروب آن خبری از بارندگی در استان نخواهد بود، افزود: از اواخر وقت جمعه ابرها آرام آرام وارد آسمان استان شده و بارندگی ها آغاز می شود.
 
مدیرکل هواشناسی لرستان طی روز شنبه شاهد بارش بارندگی های متناوب همراه با رگبارهای شدید در سطح استان خواهیم بود که این روند تا غروب شنبه ادامه خواهد داشت.
 
هاشمی در خصوص وضعیت هوای استان در ۱۳ فرورودین روز طبیعت گفت: صبح روز یکشنبه بارندگی در اکثر نقاط استان به صورت رگباری خواهد بود و بیشتر این بارندگی ها در مناطق جنوبی، غربی و شمال غرب رخ خواهد داد و در مناطق شرقی استان نیز شاهد بارش باران در ساعات بعدازظهر خواهیم بود.
 
وی با تاکید بر اینکه ۱۳ بدر امسال قطعا همراه با بارندگی و رگبار خواهد بود، افزود: روز یکشنبه در کل استان بارندگی خواهیم داشت.
 
مدیرکل هواشناسی لرستان به وضعیت هوای شهر خرم آباد در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: یکشنبه صبح در تمامی نقاط شمالی و جنوبی این شهر بارندگی و رگبار خواهیم داشت ولی بعدازظهر این روز تنها در مناطق شمالی شهر از جمله نواحی «تنکه شبیخون»، «کاکارضا» و … رگبار و بارندگی پیش بینی می شود.
 
هاشمی با اشاره به اینکه بارندگی ها تا صبح دوشنبه ادامه دارد، عنوان کرد: پیش بینی می شود با ورود سامانه بارشی اخیر به لرستان شاهد بارش بیش از ۲۰ میلی متر باران طی چند روز باشیم.
 
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.