ناتوانی در کنترل خشم منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اختلاف ملکی و عدم کنترل خشم در روستای سولان دلفارد منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬سرهنگ ماشاءالله ملایی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی به پلیس 110 شهرستان جیرفت گزارش یک نزاع منجر به قتل اعلام شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ماموران با ورود به صحنه جرم 2 نفر که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند و یکی از این افراد قاتل و دیگری ضارب بود که به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: پس از بررسی حادثه مشخص شد در پی اختلافات ملکی چهار نفر در روستای سولان دلفارد با هم درگیر می شوند که در این درگیری یک نفر با ضربه چاقو زخمی شده و یک نفر هم به قتل می رسد.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت برای مداوا اعزام شد و با وجود جراحت چاقو، سالم است.

وی افزود: دو نفر در این درگیری به وسیله ماموران انتظامی شهرستان جیرفت دستگیر شدند که یک نفر قاتل و دیگری ضاربی است که منجر به جرح شده است.

سرهنگ ملایی خاطرنشان کرد: این دومین نزاع منجر به فوت طی چند روز گذشته بوده که در بررسی های انجام شده علت این قتل ها عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای بوده است.

وی اظهار کرد: کنترل خشم در مناسبات اجتماعی باید جزء مهارت های زندگی شناخته و آموزش های لازم داده شود تا شاهد این حوادث در جامعه نباشیم.

وی گفت: دستگاه‌های قضایی و انتظامی برخورد با اخلالگران نظم و امنیت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده اند لذا متولیان فرهنگ و خانواده ها نیز در این زمینه فعالیت جدی کنند تا شاهد این حوادث نباشیم.

گفتنی است شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار