مهاباد؛

بازدید بازرسین استانداری از بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد

کارشناسان امور اجتماعی استانداری از بخش های اورژانس و بستری بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بازديد كردند و از نزديك در جريان نحوۀ خدمات‌رسانی همکاران حوزه درمان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مصطفی زاده کارشناس دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در بازديد از بخش اورژانس و بخشهای بستری بیمارستان، گفت: همکاران بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد خدمات درماني درخور و شایسته‌ای به گردشگران و مسافران نوروزی و همشهریان ارائه می کنند.

مصطفی زاده با اشاره به ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان، افزود: بازرسي از مراكز خدماتي و اقامتي یکی از مسئولیت‌های این ستاد است كه اين كار از 25اسفند ماه سال گذشته با تشكيل تيم‌هاي بازرسي آغاز شده و تا پايان تعطیلات نوروزي ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت:در این بازدید ضمن گفت و گو با بیماران، بررسی امکانات و تجهیزات ،نحوه ارائه خدمات به بیماران توسط کادر درمانی مورد ارزیابی قرار گرفت که بحمداله نتیجه مطلوب می باشد.

شایان ذکر است که بازرسین امور اجتماعی استانداری در تعطیلات نوروزی سال قبل نیز از بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بازدید کردند که نتایج آن رضایت بخش بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.