زاهدان

350 همکار فرهنگی در ستاد های اسکان فرهنگیان استان/پذیرش 17 هزار و 419 خانواده در ستاد های اسکان فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت : تعداد 350 همکار فرهنگی در ستاد های اسکان فرهنگیان از 28 اسفند سال 95 تا کنون مشغول به فعالیت هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،به نقل از اداره اطلاع رسانی  و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، محمد علی عسکری اظهار کرد : از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان فرهنگیان در سیستان و بلوچستان تا کنون  17 هزار و 419 خانواده در قالب 62 هزار و 707 نفر و 219 هزار و 475 نفر روز پذیرش شده اند . 

وی تصریح کرد : تا کنون شهرستان چابهار بیشترین آمار پذیرش را به خود اختصاص داده است.

عسکری از پذیرش تعداد445 خانواده در قالب 2 هزار و 447 نفر و 8 هزار و 564 نفر روز در دهمین روز از فروردین سال جاری خبر داد . 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه مبلغ 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال برای تجهیز ستاد های اسکان استان هزینه شده است بیان کرد : تعداد 350 همکار فرهنگی به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مهمانان نوروزی هستند . 

ستاد اسکان فرهنگیان استان با 10 پایگاه شهرستانی و منطقه ای در شهرستان ها و مناطق زاهدان ، زابل ، خاش ، ایرانشهر ، سراوان ، راسک ، نیکشهر ، کنارک ، چابهار و دشتیاری در حال پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی هستند. 

انتهای پیام / ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار