احتمال حذف صربستان و آلبانی از یوفا/ اراذل و اوباش ها کار دست صربستان دادند

درگیری و زد و خورد در بازی آلبانی و صربستان باعث شد تا احتمال حذف 2 تیم از یوفا وجود داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت گاردین ، اتفاقات بازی آلبانی و صربستان در غالب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه این روز ها جنجال عجیبی را برای دو تیم ایجاد کرده است . دو تیم چندی پیش  به میزبانی صربستان  رو در روی یکدیگر قرار گرفتند اما در میانه بازی تیم فوتبال آلبانی به دلیل آنچه فضای نا امن عنوان شد از بازی کنار کشید تا این بازی نا تمام بماند . 

ورزشگاه های صربستان که همواره شاهد زد و خورد و اتفاقات عجیب است این بار شاهد این اتفاق بود . اتفاقی که حالا باعث شده دو تیم هر کدام دو جلسه از حضور هوادار محروم شوند و 100 هزار یورو جریمه شوند . همچنین شنیده شده که به هیچ کدام از دوتیم به دلیل اتفاقات رخ داده  امتیازی تعلق نخواهد گرفت . 

صرب ها حالا به دلیل همین اتفاقات بیم آن را دارند که در صورت تکرار آن از یوفا محروم شوند . نکته جالبی که حالا باعث شده تا یوفا بیش از گذشته به این مسائل حساس شود ادعای آلبانی ها است . آن ها معتقدند که مشکلات پیش آمده تنها از سوی هواداران نبوده بلکه پلیس هم در این اتفاق نقش داشته است. 

  الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز گذشته در جلسه فدراسیون فوتبال صربستان حاضر شدو در خصو وجوداین مشکلات گفت: اگر صرب ها  اراذل و اوباش را متوقف نکنند، شاید فاجعه‌ای رخ دهد و صربستان  از شرکت در رقابت‌های بین‌المللی تحت نظارت یوفا حذف خواهد شد. این اتفاق برای صربستان یک فاجعه است.

چفرین ادامه داد: گفت‌وگوها مفید هستند اما یوفا باید اجبارهایی را هم حاکم کند. دولت‌ها در کشورهایی که مشکل رفتارهای تند و خشن هواداران وجود دارند باید درک کنند که فدراسیون‌های فوتبال به تنهایی قادر به حل این بحران نیستند. دولت‌ها باید با سازمان مرتبط فوتبال برای شکست دادن تماشاگران شورشی همکاری کنند.

رئیس یوفا در خاتمه اعلام کرد هشدارهای او فقط متوجه فدراسیون فوتبال صربستان نیست و هر کشور دیگری نیز در اروپا می‌تواند با فاجعه حذف از یوفا در صورت رفتارهای نامطلوب هوادارانش مواجه شود.

احتمال حذف صربستان و آلبانی  از یوفا/ ارازل و اوباش ها کار دست صربستان دادند


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار