ملی پوش کامپوند:

سال ۹۵ روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتم

اسماعیل عبادی گفت:سال گذشته روزهای پر فراز و نشیبی داشتم و موفقیت قابل توجهی در کارنامه ورزشی ام کسب نکردم.

سال ۹۵ ایام پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل عبادی ملی پوش تیراندازی با کمان از چهره‌های شاخص این ورزش در رشته کامپوند است که مدال‌های زیادی در مسابقات جهانی کسب کرده است از مهم‌ترین افتخارات دوران ورزشی اش کسب عنوان قهرمانی جهان برای نخستین بار در تاریخ ایران بود.

تخصص عبادی در رشته کامپوند خارج از سالن است که که در بیشتر رقابت‌های جهانی و آسیایی صاحب عنوان ومدال شده است.

اکنون آغاز سال جدید بهانه‌ای شد تا با این ورزشکار پرافتخار کشور مان به گفتگو بپردازیم.

چه برنامه‌ای برای سال ۹۶ دارید؟

در سال ۹۶ مسابقات مهمی در پی داریم که با توجه به برنامه‌های فدراسیون اعزام کمانداران برای حضور در این رقابت‌ها صورت می‌گیرد امیدوارم در سال جدید مدال‌های زیادی در مسابقات جهانی کسب کنم.

سال ۹۵ برای شما چگونه گذشت؟

سال گذشته ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتم متاسفانه مانند سال ۹۴ کارنامه درخشانی نداشتم،به طور کلی سال ۹۵ برای من خوب نبود.

آغاز سال نو را چگونه سپری می‌کنید؟

امسال برای چهارمین سال پی در پی به مسابقات اعزام می‌شویم.آغاز سال ۹۶ در مسابقات آسیایی تایلندحضور داریم که نخستین دوره آن برگزار می‌شود که این رقابت‌ها تا ۶ فروردین ماه ادامه داشت.

آیا ایام عید به مسافرت می‌روید؟

در سال‌ها گذشته پس از بازگشت از مسابقات به همراه خانواده به یکی از شهر‌ها سفر می‌کردیم امسال نیز همین برنامه را داریم، اما شهر مورد نظر هنوز مشخص نشده است.

چه آرزویی در سال ۹۶ دارید؟

امیدوارم سال جدید برای همه مردم کشورم ایام خوشی باشد و دیگر شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم همچنین ورزشکاران ما در عرصه‌های ورزشی موفق باشند و مسابقات را با دست پر تمام کنند.

در پایان چه حرفی برای گفتن دارید؟

از همه کسانی که از ملی پوشان را حمایت کردند تا حضور موفقی در مسابقات سال گذشته داشته باشند و همچنین از خانواده ام که روزهای سخت بدون حضورم را تحمل کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم سال ۹۶ پر بارتر از سال گذشته در عرصه ورزشی باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار