برانکو: به اندازه کافی تمرکز و شانس برای گلزنی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما بعد از بازی با الریان به لحاظ ذهنی و بدنی تخلیه شدند.

برانکو: برای قهرمانی ۷ امتیاز از ۵ بازی آینده می‌خواهیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ برانکو بعد از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: سلام می‌کنم خدمت همه این برد را به نفت آبادان تبریک می گویم. می‌دانستیم این بازی برای ما سخت است، بازیکنان ما از انرژی تخلیه شدند. بعد از بازی با الریان از نظر فیزیکی تخلیه شدند. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. این شرایط برای هر بازیکنی می تواند مشکل ساز باشد در بازی های آینده تلاش می‌کنیم قهرمانی‌مان را تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: شکل بازی امروز اینگونه بود، متأسفانه به اندازه کافی تمرکز و شانس برای گلزنی نداشتیم، برخی از بازی‌ها اینگونه پیش می‌آید. آبادان یک بار به سمت دروازه ما آمد و گلزنی کرد.

وی درباره اینکه در لحظه آخر قرار شد این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد یا می‌افتد، فوتبال بدون هوادار معنا ندارد اما نمی‌دانم لحظه آخر چه شد که تصمیم دیگری گرفتند اما من فقط تیم خودم را نگاه می‌کنم. ما به کیفیت بازی نفت آبادان واقف بودیم مخصوصاً اینکه این تیم نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت. ما به هیچ عنوان این تیم را دست‌کم نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان حاضر نشد، گفت: من نمی‌دانم چرا این نشست برگزار نشد، پرواز ما بعد از ساعت ۱۰ شب به آبادان رسید البته اگر باشگاه پرسپولیس می‌خواست من می‌توانستم سال نو هم در آبادان باشم با این حال فقط ۲ پرواز برای آبادان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
سلام
کلاس کار آقایان برانکو و کی روش را با هم مقایسه کنید و نتیجه گیری کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
گذشت نداری و به رضاییان رحم نمی کنی. به علیپور حیف ... بازی میدی و چه انتظاری داری آقای برانکو؟
آخرین اخبار