گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر ۱۳۹۶/۰۱/۱۳

مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.
 
*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج(ساعت 15:00)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج  نیمه سنگین، آزادراه کرج-قزوین محدوده پلیس راه مهرشهر سنگین، آزادراه ساوه-تهران محدوده پرند نیمه سنگین، محور هراز محدوده پارک جنگلی سنگین، محور کندوان در بیشتر مقاطع سنگین، محور فیروزکوه حد فاصل قائمشهر تا شیرگاه نیمه سنگین، آزادراه رشت-قزوین حد فاصل کوهین تا محمودآباد نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.
 
در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی و شرقی، البرز، تهران، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، قزوین و مازندران بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های خراسان شمالی، قم، مرکزی، گلستان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم. 
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
بارش برف در محور کرج-چالوس، محدوده هزارچم(ساعت15:30)
 
*ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قم(23:00)
 
درحال حاضر در آزادراه قزوین-کرج حد فاصل پل کردان تا ساسانی در برخی مقاطع و در آزادراه قم-تهران محدوده عوارضی تهران ترافیک سنگین،درآزادراه کرج-تهران حدفاصل پل کلاک تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین و همچنین ترافیک در محورهای منتهی به کلان‌شهرهای اکثر استان‌ها نیمه سنگین است.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و تهران بارش برف و باران، در برخی از محورهای استان‌های اصفهان،البرز، خراسان رضوی و شمالی، مازندران، زنجان، قم، مرکزی، همدان، کرمان، کرمانشاه، گلستان و گیلان بارش باران، و همچنین در محور کندوان محدوده تونل کندوان، محور هراز محدوده امامزاده هاشم و در محور فیروزکوه محدوده گردنه گدوک پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم. 
 
*ترافیک سنگین در راه‌های منتهی به پایتخت(21:00)
 
درحال حاضر در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پل کردان تا مهر ویلا و در محورهای  بومهن-تهران محدوده جاجرود، سلفچگان –قم، لواسان-تهران، فشم –تهران، امامزاده داوود-تهران ترافیک سنگین و در برخی مقاطع آزاد راه ساوه – تهران ،محور فیروزکوه محدوده زیرآب،آزادراه پردیس – تهران و در برخی مقاطع محورهای آمل-تهران و چالوس - کرج ترافیک نیمه سنگین و همچنین ترافیک در محورهای منتهی به کلان شهرهای اکثر استانها نیمه سنگین است.
 
لازم به ذکر است تردد در محور کندوان از ساعت 23:00 و محور هراز از ساعت 22:00 مورخ 13 فروردین 96 بصورت دوطرفه انجام خواهد شد.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل بارش برف و باران، در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، تهران، مازندران، زنجان، قزوین، قم، فارس، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان بارش باران، و همچنین در محور کندوان محدوده تونل کندوان، محور هراز محدوده امامزاده هاشم پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم. 
 
*ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج(19:00)
 
درحال حاضر در محور چالوس – کرج محدوده های مرزن آباد وسیاه بیشه،محورهای  بومهن-تهران، لواسان-تهران،فشم –تهران، امامزاده داوود-تهران و سلفچگان -قم ترافیک سنگین و در برخی مقاطع محور آمل – تهران،آزاد راه قزوین – کرج محدوده پل کردان،آزاد راه ساوه – تهران محدوده رودشور، محور فیروزکوه محدوده زیرآب،آزادراه پردیس – تهران و محور آبسرد-گیلاوند ترافیک نیمه سنگین،و همچنین ترافیک در محورهای منتهی به کلان شهرهای اکثراستانها نیمه سنگین است.
 
در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل،تهران و مازندران بارش برف وباران،در برخی از محورهای استان های اصفهان،ایلام،خراسان شمالی،زنجان،قزوین،قم،فارس،مرکزی،همدان،چهارمحال وبختیاری،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه وبویراحمد،گلستان و گیلان بارش باران، و همچنین در محور کندوان محدوده تونل کندوان،محور هراز محدوده امامزاده هاشم و در برخی محورهای استان های اردبیل،ایلام،خراسان رضوی وشمالی،زنجان،لرستان،مازندران،همدان و گلستان پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم. 
 
*بارش برف در برخی محورهای اردبیل و البرز/ ترافیک پرحجم و رو به افزایش در محورهای منتهی به کلانشهرها(17:00)
 
درحال حاضر در محور چالوس – کرج محدوده‌های مرزن آباد، پل دزبن، سیاه بیشه و تونل تکاور و در برخی مقاطع محور آمل – تهران، آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کردان و در محورهای آبسرد-گیلاوند، بومهن-تهران، لواسان-تهران، فشم –تهران، امامزاده داوود-تهران ترافیک نیمه سنگین، و همچنین تردد در محورهای منتهی به کلان شهرهای اکثر استانها پرحجم و ترافیک رو به افزایش است.
 
در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و البرز بارش برف و باران، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، قزوین، قم، فارس، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان بارش باران، و همچنین در محور کندوان محدوده‌های هزارچم و پل زنگوله، محور فیروزکوه محدوده گردنه گدوک و در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی و شمالی، زنجان، گلستان و همدان پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم. 
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزاد راه قزوین - کرج، محدوده پل کردان(17:15)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محور بومهن - تهران، محدوده پلیس راه جاجرود(17:15)
*ترافیک پرحجم و روان در محور کرج - چالوس(15:00)
 
براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون محور شمشک-دیزین در استانهای تهران و البرز مسدود است. 
 
همچنین محور کرج-چالوس (محدوده هزار چم) دچار مه گرفتگی است و عبور و مرور در دیگر محورهای مواصلاتی البرز روان است.
 
*بازگشایی مسیر کلات به مشهد(15:00)
 
بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، مسیر کلات به مشهد بازگشایی شد اما محور مشهد به کلات به علت محدودیت‌های ترافیکی همچنان مسدود است و تردد به صورت یکطرفه جریان دارد.
 
*** آخرین وضعیت راه های کشور تا این لحظه(ساعت13:43)
 
بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور تا این لحظه به این شرح است:

بارش خفيف برف:

اردبيل(اكثر محورها)
آذربايجان شرقی(محور اهر - تبريز)
گيلان (محور حيران)
بارش باران:

استان های ايلام و گيلان (اكثر محورها)
آذربايجان شرقی(محور جلفا - مرند و سراب - تبريز)
كرمانشاه(محور صحنه - كرمانشاه)
گلستان(محورهای قرق، جنگل گلستان، آزادشهر و آق قلا)
آذربايجان غربی(محور ماكو)
مازندران(محور بابل - بابلسر)
 
مه گرفتگی و كاهش ديد:

محور كرج - چالوس(محدوده هزارچم)
گلستان(محورهای خوش ييلاق و توسكستان)
 
 
*** مه شدید در محور کندوان(محدوده هزارچم)(ساعت13:25)
 
در حال حاضر، مه شدیدی در محور کندوان محدوده هزارچم مشاهده می شود که تردد را برای رانندگان با مشکل روبرو کرده است.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر 
 
 
 
*** محدودیت های ترافیکی در برخی محورها(ساعت11:57)
 
پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 امروز و فردا تا ساعت 3 بامداد روز بعد، از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و این محور در تاریخ‌های یاد شده از ساعت 15 تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه می‌شود.
 
همچنین تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 امروز و فردا تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و این محور در تاریخ‌های یاد شده از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت يكطرفه خواهد بود.
 
 
*** بارش برف، باران و مه گرفتگی در برخی محورها(ساعت11:55)
 
بارش برف
ارتفاعات محوركرج - چالوس
آذربايجان شرقی(محور اهر - تبريز محدوده كليبر)
اردبيل(محورهای گرمی- بيله سوار، اردبيل - مغان، خلخال - اسالم، پارس آباد - مشكين شهر)
 
بارش باران
استان های اردبيل، ايلام و لرستان(در اكثر محورها)
شرق استان تهران(محور دماوند)
 كرمان(محورهای رفسنجان و زرند)
اصفهان(محورهای فريدن، چادگان و گلپايگان)
آذربايجان شرقی(محور اهر - تبريز)
 كرمانشاه(كرمانشاه - اسلام آباد و حميل)
 
مه گرفتگی و كاهش ديد
اكثر محورهای استان اردبيل
محور كرج - چالوس(محدوده هزارچم)
خراسان رضوی(محورهای باغچه - تربت حيدريه و باغچه - نيشابور) 
 
 
*** ترافیک پرحجم در محور کرج - چالوس(ساعت11:50)
 
در حال حاضر، باند شمال به جنوب محورهای كرج - چالوس و هراز، شاهد ترافیک پرحجم است.
 
 
*** مه گرفتگی شدید و کاهش دید در برخی راه های مواصلاتی کشور(ساعت11:50)
 
در حال حاضر، در اكثر محورهای استان اردبيل، محور كرج - چالوس(محدوده هزارچم) و خراسان رضوی(محورهای باغچه - تربت حيدريه و باغچه - نيشابور)  شاهد مه گرفتگی شدید و کاهش دید هستیم.
 
 
*** مسدود شدن محور مشهد - کلات به علت مه شدید تا اطلاع ثانوی(ساعت11:49)
 
پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور مشهد - كلات در استان خراسان رضوی به دليل مه گرفتگی غليظ و كاهش ديد تا اطلاع ثانوی مسدود است.
 
 
*** بارش باران در برخی استان ها و راه های مواصلاتی(ساعت 08:20)
 
در استان های فارس، قزوين، لرستان، همدان، ايلام، آذربايجان شرقی، تهران، مازندران و گيلان(اكثر محورها) و استان آذربايجان غربي(محورهای پيرانشهر - ماكو) و استان اصفهان(محورهای داران - اليگودرز و خمين - اراك) شاهد بارش باران هستیم.

*** مه گرفتگی در برخی استان ها و راه های مواصلاتی(ساعت 08:20)
 
در استان آذربايجان غربی(محور مهاباد - سردشت) و نیز استان اردبيل(محورهای اردبيل -آستارا و اردبيل - سرعين) و نیز در استان ايلام (محور ايلام - سرابله) و نیز در استان خراسان شمالی(محور آشخانه - چمن بيد) و نیز در استان فارس(محور شيراز - بوشهر) و نیز استان قزوين(آزادراه قزوين - رشت) و نیز استان لرستان(گردنه زاليان) و نیز استان همدان(محور جوكار - تويسركان) و نیز استان كردستان(محور سقز - بوكان) و نیز استان مازندران(محور ساری - كياسر، محور كندوان محدوده دزبن، محور هراز محدوده های تونل وانا و كهرود، محور فيروزكوه محدوده سرخ آباد) شاهد مه گرفتگی شدید هستیم.
 
طول باند شمال به جنوب محورهای هراز و كرج – چالوس (پرحجم و روان) و ساير محورهای مواصلاتی كشور نیز از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.(ساعت08:29)  
 
 
*** بارش برف در استان های آذربایجان غربی و اردبیل(ساعت08:05)
 
در استان آذربايجان غربي(محور اهر - تبريز) و استان اردبيل(محور گرمی - بيله سوار، پارس آباد - مشكين شهر و اردبيل - خلخال) شاهد بارش برف هستیم.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار