قم؛

مسابقه و همایش کشوری «کوثر نبوی؛ نور علوی» برگزار می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری دومین دوره مسابقه و همایش کشوری «کوثر نبوی؛ نور علوی» با همکاری فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد گلفشان با اشاره به اینکه گرامیداشت و یاد اهل بیت (س) با عمل به وصایای آن بزرگان محقق میشود اظهار کرد: در این راستا جمعیت هلال احمر استان قـــم با همکاری فرماندهی انتظامی استان قم همزمان از میلاد حضرت زهرا(سلام الله) تا میلاد امام علی (علیه السلام) مسابقه دلنوشته با برداشت آزاد از نامه ۴۷ (پندهاى جاودانه) کتاب ارزشمند نهج البلاغه را برگزار می کند.
وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه کتاب ارزشمند نهج البلاغه، شامل مجموعه ای از حکمت ها، نامه ها، و خطبه های حضرت علی (ع) می باشد، متن نامه ۴۷ کتاب نهج البلاغه که شامل وصایا امام علی علیه السلام به امام حسن و امام حسین علیهما السلام می باشد برای مطالعه عموم مردم به عنوان محتوایی غنی برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه علاقمندان تا ۲۰ فروردين ۹۶ مهلت دارند دلنوشته های خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال نمایند گفت: این مسابقه به صورت کشوری برگزار می شود و همه مردم می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمینه شرکت و نحوه ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر به نشانی qom.rcs.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: قم ، مسابقه ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.