زاهدان

مهمترین کار پلیس در حوزه تولید، برقراری امنیت است

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان مهمترین کار پلیس در بخش تولید را برقراری امنیت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی در آیین صبحگاه عمومی که با حضور یگان های نمونه در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: سال ۱۳۹۶ سال خدمت صادقانه و سال سربازی برای ولی امر و نظام ما جمهوری اسلامی می باشد و از خداوند خواستاریم که توفیق اقدامات شایسته و اثرگذار را در جهت ارائه خدمات به مردم شریف استان به همه ما دهد.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۵ سال طلایی امنیت در استان بود تصریح کرد: از تلاش‌ها، رشادت‌ها و دلاور مردی های همه همکاران در برقراری نظم و امنیت قدردانی می‌کنم.  
 
 این مقام ارشد انتظامی افزود: در ایام نوروز با توجه به افزایش حجم تردد مسافران نوروزی به استان، ما شاهد برقراری امنیت مطلوب بودیم و با همکاری مردم و تلاش های همه همکاران و دستگاه های مرتبط با حوزه تعطیلات نوروز، میزان تلفات جاده ای ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.  
 
 سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیان داشت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است درون‌زا و متکی به توان و ظرفیتی که در کشور وجود دارد و فرار از وابستگی های خارجی، محور آن می باشد و تولید نظم و امنیت مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در سال جدید می باشد.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت را اصلی‌ترین نیاز برای حرکت به سمت توسعه و آبادانی خواند و گفت: در هیچ نقطه‌ای بدون وجود امنیت تحول ایجاد نمی شود.  
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مدیریت در تحقق اهداف سازمانی گفت: مدیریت قاطع، اندیشمند و توأم با عمل نقش بسیار اثرگذاری در رسیدن به اهداف مورد نظر می باشد.  
 
سردار رحیمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: نیروی انتظامی به فرموده مقام معظم رهبری باید یار مهربان و مقتدر مردم باشد و این دستور فرمانده کل قوا باید همواره در اجرای ماموریت‌ها در دستور کار ما باشد

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار