کتاب‌های تلفیقی کمک به فهم مطالب در مقطع ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: کتاب‌های تلفیقی می‌تواند تأثیر‌گذاری بالایی را در یادگیری دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی داشته باشد.

کتاب‌های تلفیقی کمک به فهم مطالب در مقطع ابتدایی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نخستین نشست اعضای هیات علمی سازمان پژوهش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب‌های تلفیقی کاری است که در نظام‌های آموزشی کشورهای دیگر مطرح شده و قصد داریم این کار را به طور آزمایشی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی انجام دهیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموز باید مطالبی را که در زمان تحصیل می‌آموزد با زندگی‌اش ارتباط دهد و تفکیک موضوعی چنین شرایطی را ایجاد نمی‌کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کتاب تلفیقی می‌تواند تأثیرگذاری‌ مطالب را برای دانش‌آموزان افزایش دهد و به همین جهت این طرح را فعلا به طور آزمایشی در برنامه‌ها قرار می‌دهیم.

دانش‌آشتیانی در مورد رویکرد آموزش و پرورش در انتخابات بیان کرد: نه تنها آموزش و پرورش بلکه تمامی دستگاه‌ها انتظار مشارکت حداکثری مردم در این واقعه بزرگ سیاسی را دارند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و حتی دنیا حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و مهم نیست به چه کسی رأی خواهیم داد بلکه حضور در انتخابات اهمیت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.