شما نظر دهید؛

آینده اپراتورهای همراه ایران با ورود تماس صوتی رایگان تلگرام چه می شود؟

در جدیدترین آپدیت تلگرام شاهد امکان دسترسی کاربران به تماس صوتی در این نرم افزار برای کاربران اروپای غربی هستیم، تلگرام می گوید این امکان به زودی برای تمام کاربران مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار تلگرام در بین ایرانیان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. طراحان تلگرام با افزایش قابلیت‌های محصول خود، اختیارات و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، پاول دروف (مدیرعامل تلگرام) در آخرین پست خود در شبکه توئیتر وعده تماس صوتی را به کاربران تلگرام داده است، لازم به ذکر است این قابلیت جدید تلگرام هنوز وارد ایران نشده و در دسترس کاربران قرار نگرفته است. ویژگی تماس صوتی اکنون در اروپا برای مخاطبین تلگرام فعال شده است و به زودی شاهد ورود این قابلیت به کشورمان هستیم.
 

اگر تماس صوتی در ایران به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد مخاطبین زیادی را به خود جلب می‌کند، با این وجود به نظر می‌رسد سوالات زیر اکنون دغدغه اصلی اپراتورهای داخلی شده است واعظی وزیر ارتباطات می گوید چالش های پس از اضافه شدن این قابلیت به تلگرام در حال بررسی است.
 
آینده اپراتورهای داخلی ایران با ورود تماس صوتی رایگان تلگرام چه می شود؟
  • شما از کدام یک استفاده می کنید تماس صوتی تلگرام یا اپراتورهای تلفن همراه؟
  • اپراتورهای داخلی باید چه برنامه ای برای حفظ مشترکین خود داشته باشن؟
  • امکان تماس صوتی در تلگرام از امنیت مناسبی برخوردار است؟
  • با توجه به این موضوع که هم اکنون بیشترین حجم پهنای باند کشور برای استفاده از این پیام رسان مصرف می شود با اضافه شدن این ویژگی چه هزینه ای به کشور تحمیل می شود و مسئولین زیرربط باید چه برنامه ای را در پیش بگیرند؟



نظر خود در مورد تماس صوتی تلگرام را در بخش نظرات این خبر ارسال کنید و با دیگر کاربران فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان آن را به اشتراک بگذارید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهادری
۰۲:۵۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
با سلام
همانگونه که همه می دانند هدف اپراتورهای محترم ارائه دهنده خدمات اینترنتی فقط خدمتتتتت است ولاغیر و چون استفاده از تماس صوتی که هزینه ای برای کاربر ندارد بنوعی نامهربانی در حق خود میدانند به هر نحویکه شده با تبر ریشه آنرا میزنند تا کاربران بدانند از چه اینترنت رایگانی!!!!!!!! استفاده میکنند و قدر این همه تلاش خالصانه و بی مزد را دریابند
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۸:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
با سلام.به نظر من عالیه اگر رایگان باشه ترافیک خطهای تلفنی سبکتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
440هزار تومان ودیعه من چی میش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
مخابرات ایران فقط خدمت به مردم نیست بلکه پول در اوردن است فردا سیستم ماهوارهای شد شکست خواند خورد
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۱:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
با سلام
توی این دولتها هیچ کاری به نفع مردم نمیکنن.اینم مطمینا یه راه کسب درامد جدیده برای اپراتورها با شراکت دولت در سود.چون واتساب و لاین و غیره که تماس اینترنتی دارن بدجوری ضربه به اپراتورها زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
این اپراتورها کم تو فیشها دست نمیبرند و پول اضافی نمیگیرن نهایتش اینه که تازه پول واقعی از مردمیگیرن که اونم هم بعید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
خیلی عالی مشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
این همه سال از مردم به بی رحمانه پول گرفتند الان باید پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
فیروزبخش
۰۸:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
آینده شون چی می شه؟
هیچی! استفاده از تلگرام هم هزینه داره همینطوری با مدیتیشن که ارتباط برقرار نمی شه!
اپراتور ها روی اینترنت سرمایه گزاری می کنن. به همین سادگی!
همونطور که مسپول محترم فرموده بودند از 95/12/01 قرار بود هزینه هی اینترنت در داخل کشور 50٪ کاهش پیدا کنه. که البته دیدیم هیچ تکونی نخورد هیچ حتی بعضی از ISP ها گرون تر هم کردند. همین واقعه نشان دهنده سرمایه گزاری اپراتور ها روی اینترنت کشور هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
آقا بس است دیگه ! اینهمه کسب درآمد! عصر تکنولوژیه! نه عصر خالی کردن جیب مردم!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
برای اپراتورها دو سر سود است چون هر دو طرف باید هزینه اینترنت پرداخت کنند . یقینا این نوع تماس توی کشور ما گرانتر تمام خداهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۴:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
سلام.به نظر من در نهایت هزینه تماس صوتی با تلگرام با تماس صوتی با خطوط تلفن همراه یکسان میشود.ولی کسانی که تلفن همراه جزء مهمی از کار و درآمدشان است و روزانه تماس های زیادی را دریافت یا برقرار میکنند،خطوط تلفن همراه برایشان بهتر،سریعتر و به صرفه تر است.چون با تلفن همراه به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای میتوانند با هر کجا که بخواهند تماس بگیرند،ولی تماس تلفنی اینترنتی کیفیت و سرعت کمتری نسبت به خطوط تلفن همراه دارد و گذشته از آن امنیت پایینی هم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
هیچ اتفاق خاصی قرار نیست بی افته با کمترین سرویس بیشترین سود رو بردن و خواهند برو مردم هم بی خیال همچین اهمیتی نخواند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
امید وارم همشون ورشکست بشن چون فقط دارن کم فروشی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
بنفشه
۰۱:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
این فضای ابری را در خارج از کشور تشکیل ندید . خطرات امنیتی برای اطلاعات شخصی کاربران داره .
Iran (Islamic Republic of)
حسین آجودانی
۰۱:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
سلام این تماس رایگان نیست . چون ما از اینترنت استفاده میکنیم وبرای دو طرف تماس گیرنده و دریافت کننده تماس هزینه اینترنت داره . و باعث استفاده دو برابری اینترنت رو داره. و اپراتورها باید هزینه اینترنت رو پایین بیارن و کیفیت و سرعت رو بالا ببرن . در عین حال هزینه های مکالمه تلفنی رو هم کاهش بدهند . ولی به هر حال ما در ایران همیشه شاهد سو استفاده از شرایط را توسط اپراتورها بوده ایم و من مطمئن هستم اپراتورها قیمتها را افزایش میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
به نظرم هزینه اینترنت را بالا می برند، ولی از مسیولین مربوطه خواهشمدم این کار را نکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۰۰:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
خوب معلومه هزینه بسته هارو میبرن بالا
هیچ غمی غمی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
VaHiD
۰۰:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
تلگرامو از الان دیگه فیلتر شده بدونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
عالیه ..انشاالله به یاری خدای متعال زودتر بیاد از شر این اپراتورها که خون مردم و تو شیشه کردن خلاص شیم
Iran (Islamic Republic of)
راهنما
۲۳:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سیستم رقابت امرطبیعی ومردم پسندیست.انحصاردرایران بالاخره مجبوربه رقابت بدون برداشت ازجیب مردم خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظرم دنبال بهونه میگردن که تعرفه اینترنت رو گرون کنن. وگرنه تماس صوتی اینترنتی قابلیت جدیدی نیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
نرم افزار ایرانی سروش خودش تماس صوتی رایگان همین الان برای همه ایرانیان داره . ببینم YJC این حقیقت را سانسور می کنه یا به گوش همه مردم میرسونه ! تازه هزینه ارتباط با سروش نصف تلگرامه رو اینترنت. چون شبکه ایرانیه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام بنظرمیرسد یک کنترلی روی اینها باید باشد درسته درارزان شدن بقیه اثرمیگذارد اما هرچه مجانی بود نباید وارد کشورشواد بنظرخوب است وبه استفاده کاربران است اما که اشتفاده ای ازاطلاعات رد بدل شده مردم انها ببرند ان مهم است وکسی به فکرش نیست فیلادردنیا بیشترین اطلاعات راسازمان های مخرب بیرونی ازاین راه تلفن و پیام میبرند پس باید حواس هم جم باشد نه فقط به مجانی بودن دل خوش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
بابا ! مردم ! اوپراتورها اصلا از این مسئله ضرر نمی کنند ، فقط منافع ملی له می شود. دولت هم ضرر نمی کند. همه شان دارند به شما اینترنت می فروشند. کدام منافع ملی ضرر می کند؟ تمام شبکه مخابراتی ای که با پول خودتان ساخته اید جمع می کنند و می شوند اینترنت فروش کامل. نمی بینید 24 ساعته تبلیغ اینترنت می کنند همه جا؟! بابا بیدار شین ! چیه اینا نوشتین اینجا؟!
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۱:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام
اینها همه بهونه اپراتورهای داخلی برای افزایش قیمت اینترنت و خدماتشون هست وگرنه برای صحبت با تلگرام مگه چیزی غیر از استفاده از پهنای باند هست؟ یعنی کلا فرقی نداره بجای اینکه پول مکالمه داخلی رو بدی باید پول اینترنت برای صحبت با تلگرام رو بدی
Iran (Islamic Republic of)
سلام مردم عزیز
۲۱:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سه روز عزای عومی اعلام می کنم به خاطر ورشکستی اپراتور ها
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۱:۲۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
دوستان همه خوب میدونن و در سالهای گذشته هم تجربه کردن اپراتورها سیاست کاریشون این بوده که به هر شکل ممکن از خجالت مشتریان دربیاند .
عزیزان من همین بسته های اینترنتی گران قیمت با حجم بسیار بسیار پایین ( که مصداق گران فروشی و غشی در معامله هست) و با مدت اعتبار چند روزه و از سر ناچاری خریداری میکنیم حاصل روی کارآمدن نرم افزارهای رسانه جمعیه. چرا - چون ضرری که از هزینه انتقال پیامک به اپراتورها میرسید الان باید با گران فروختن اینترنت جبران بشه. آخه مگه اینترنت آب پشت سده که شرکتهای مخابراتی دارند با جیره بندی و سرعت محدود عرضه میکنند؟
بی تعارف بگم اگه سیستم اینترنت ماهواره ای که آمریکا و صهیونیست ها راه اندازی خواهند کرد در ایران بیم بده - به خودم خرید شارژ اعتباری رو حروم میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
سبحانی
۲۱:۲۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خدا رو شکر / این اپراتورها که فقط پول میگیرن و خدمات نمیدهند / هر چه زودتر جمع کنن برن بهتره
Germany
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام
تلگرام نفر سوم مکالمات تلفنی شما می شود و دیگر شما حریم شخصی نخواهید داشت.
Iran (Islamic Republic of)
Hosein Yari
۲۰:۵۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
احتمال رایگان بودن تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی خیلی کمه ، خود ریاست تلگرام این پیام را اعلام کرد. اما وزیر ارتباطات در حال رایزنی برای رایگان کردن این سرویس هستن. شاید تلگرام قبول کند شاید خیر ❗❗❗ به نظرتون قبول ❓❓❓❓
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
هرچند بنده بعنوان یک ایرانی وطن پرست عاشق و علاقمند حمایت از تولید و خدمات داخلی هستم لیکن این اپراتورها متاسفانه با مشتری صادق نیستند بعنوان نمونه درهزینه تلفن ماه گذشته اینجانب ملبغ 5 هزارتومان هزینه خدمات مبتنی بر محتوا ذکر کرده اند که اینجانب اصلا فعال نکرده و استفاده هم نکرده ام ویا بسته رایگان 4g را 12 هزارتومان محاسبه کرده اند وبه نوعی میشود گفت دزدی محترمانه یا کلاهبرداری آشکار، بنابراین همین کارها باعث ازبین رفتن مشتریان همراه اول ویا حتی ایرانسل خواهدشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
این اتفاق دیر یا زود پیش خواهد آمد. تا همین چند سال پیش مخابرات و صاحبان آن و دستهای پشت پرده ی اپراتورهای دیگر مثل ایرانسل سودهای هنگفتی را به جیب میزدند و هنوز هم میزنند. هزینه های بی ربط اضافه شده به قبض ها، پیامک های عضویت در باشگاه های بی سر و تهی که هر بار جیب مشترک را خالی تر میکنند یا بسته های اینترنتی که بدون حساب و کتاب کم یا تمام می شوند میلیاردها سود نصیب آقایان کرده اند. واگر تماس رایگان تلگرام برقرار شود یکی از این دو حالت خواهد بود : یا بر اثر فشارهای همین دست های پشت پرده تلگرام مثل چندین شبکه ی اجتماعی قبلی فیلتر می شود یا اینکه هزینه های خرید بسته های اینترنتی به حدی بالا می رود که مشترک استفاده از خط همراه خود برای مکالمه را با صرفه تر از مکالمه ی اینترنتی تلگرام می بیند. این درحالی است که مطابق استاندارد های دنیا اینترنت خطوط همراه علاوه بر اینکه نباید دارای محدودیت حجمی و سرعتی باشند، بلکه باید ارزان و گاه رایگان باشند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
بنده در یکی از خیابان های حوالی میدان انقلاب تهران که مرکز پایتخت محصوب میشود زندگی میکنم خدا رو شاهد میگیرم که 7 سال است بنده و احالی محل به کرات بخاطر عدم آنتن دهی و قطع وصل شدن مکالمه به اپراتور همراه اول مراجعه کردیم اما این مشکل رفع نشد که نشد اماهمیشه سره وقت قبض تلفن میاد دم خونه و اگه در مهلت تعیین شده پرداخت نشود تلفن همراه را قطع میکنن آیا این عدالت است آیا این پول حلال هست؟ !!!! قضاوت با شما هموطنان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
مطمئن باشید این اوپراتورها جایی نمیخوابن آب زیر دندشون بره تعرفه ها رو افزایش میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
من يك سالي هست كه برا تماس بين المللي از واتس اپ استفاده ميكنم مهم نيست تلگرام بياد يا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
هیچ اتفاقی نمی افتد. فقط منافع ملی له می شود. مگر برای شما و تلگرام و اوپراتورها این چیزها مهم است؟ اوپراتورها سوئیچهای مخابراتی خود را جمع آوری می کنند در بدترین وضعیت، و به اینترنتی فروشی روزافزون ادامه می دهند و خود را در حد یک ICP تنزل می دهند. تلگرام هم حالش را می برد و خروج ارز به نفع تلگرام ادامه پیدا می کند و دولت هم حالش را می برد. این مردم ایران هستند که نادانسته ضرر می کنند و بی خبر هستند و فکر می کنند به تلگرام پول نمیدهند. آنهم به شبکه متصل به رژیم صهیونیستی، که امثال شما خبرنگارها به مردم گفته اید مال روسیه و یا مال ایران است !! شما هم خوشحال که کانال تلگرامتان را بهتر می بینید ! شما ک خودتان کانال تلگرامتان را با وجود شبکه سروش الیرانی که مال سازمان خودتان است هر روز با کمال وقاحت تبلیغ می کنید و بعد می روید به دولت و اوپراتورها گیر می دهید خواهشا بنشینید سرجایتان !
Iran (Islamic Republic of)
حمید یییییییییی
۱۹:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
اینا نمیذارن مردم زندگی کنن به اپراتور ها چه مربوط من دوست دارم با تلگرام تماس کنم دوسسسسسسسسسسسسسسست دارم . به جهنم ضرر کنن . چرا به فکر اپراتور ها هستن ولی به فکر مردم نیستن . اصلا بایددددددددددددددددددددد دولت خوشحال باشه . ولی بر عکس رخت عزا می پوشه چون این امکان جدید به نفع مردم.
Lao People's Democratic Republic
میلاد
۱۹:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
باسلام.تو این چند سال که اپراتورها به هر بهانه ای پول مردم رو به تاراج برده اند.پس چرا نباید از تلگرام و قابلیت جدیدش استفاده نکنیم.خود من چند دفعه از قابلیت خط به خط شارژ ایرانسل ااستفاده کردم اما بعد از کسر اعتبارم هیچ اعتباری به طرف مقابل واریز نشد.دیگه دزدی به چی میگن حتما باید بپرند تو خونه مردم تا بگند دزدی شده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
با سلام. من شخصا با اپراتورها با افراد تماس صوتی میگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
همین الآنشم شرکت های گوگل و مایکروسافت برنامه های زیادی برای تماس های صوتی و ویدیویی ساخته اند . اگه مردم بخواند می تونند از آنها استفاده کنند.

ولی من شخصا بازم به وسیله اپراتور ها تماس صوتی میگیرم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کیوان
۱۸:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام دوستان پیشرفت تکنولوژی امری حتمی و مسلم است . پرچم داران تکنولوژی صبر نمی کنند که ببینند مردم یا دولت ایران چه تصمیمی می گیرند .آنها به پیش می تازند و طوفانی از اطلاعات برپا می کنند . مگر آن همه دادو فریادها برای مقابله با ماهواره و اینترنت وشبکه های اجتماعی و... اندکی باز دارنده بوده است؟ مسلما امکان صوتی شبکه ی تلگرام هم ایجاد می شود .ما هم که تسلیم در برابر گرانی چه با منشا دولتی وچه خصوصی جزو فرهنگمان شده است . تعرفه ی ADSL وWIFI و...راشرکت ها بالا خواهند برد و ما با غرولند بی اثر پرداخت خواهیم کرد. شما از من بهتر میدانید که سرمایه ی اغلب این شرکتها از کد یمین و عرق جبین نبوده است. یا ارث پدر نبوده است. سرمایه ی این شرکتها قبلا از جیب من و شما پرداخت شده است. افزایش تعرفه ها برای تامین حقوق و پاداش و اختلاس های قریب الافشای نجومی است که ما ملت نجیب مدیون و مجبور به پرداخت آن هستیم. انشااله بعد از امکان ارتباط صوتی ارتباط تصویری هم از طریق تلگرام برقرار خواهد شد. ما تماشاچی خواهیم بود. به امید روزی که جوانان ایرانی همت کنند و فاصله را با علم و تکنولوژی کشورهای پیشرو کمتر کنند.
Saudi Arabia
حسین
۱۸:۳۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
با این انتن دهی که اپراتورها دارن اگه کیفیت تلگرام ازاین بهتر باشه از اون استفاده میکنم دکل تو صدمتری خونمونه ولی اصلا انتن نمیده
Iraq
فریاد
۱۸:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام . چندسال پیش که مخابرات خصوصی سازی شد این شعر رو گفتم الان مناسب دیدم که بیارمش چون خیلی متناسب با موضوعه . امیدورم خوشتون بیاد

آری میانِ صحبت بانو تمام شد
این شارژ هم مشابه باقی حرام شد
یک اسکناسِ آبی ِ یک روز در میان
صرف دو تا مکالمه و ده تا پیام شد
بی شک شتاب ثانیه ها صفر تا صدش
با سرعتی برابر موشک تمام شد
همراه دومم سخنش نیمه کاره ماند
همراه اوّلم سبب این انتقام شد
بی اعتبار کرده مرا در میان قوم
این خطّ ساده آخر کاری جذام شد
بی خود کِشَش نمی دهم امّا مخابرات
از لحظه ای که طعمه ی دست سهام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
ذیربط
نه
زیربط
سوادرا پاس بداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
آخیش اپراتورا ورشکست میشن . دیگه میشن دکه ی فروش بسته اینترنتی البته اگه حالا حالاها اینترنت ماهواره ای نیاد...
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۱۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
اپراتورا نابود میشن فقط باید روی خدمات اینترنتی کار کنن ولی عمرا اجازه بدن تلگرام تماس صوتیش فعال بشه ولی خواهش میکنم از مسئولان به فکر جیب مردم باشن و اونایکه زورشون میرسه اجازه فعال سازی بدند ما که از تماس تصویری که تکنولوژی ده سال پیش هست محرومیم ولی اینو دیگه از ما نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
از ... جزء دغل بازي و سركيسه كردن مشتركين چيز ديگه اي نصيب ما نشده پس حنما از تلگرام استفاده ميكنيم بعدشم بحث امنيتيش واسه ما زياد مهم نيست مثلا يه احوال پرسي با خانواده و دوستان ويا درخواست از اونا واسه گرفتن وام و پول دواء و بدبختيا ديگه چي جاي بحث امنيتي واسه ما داره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
اپراتور ها بیشتر کم فروشی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۷:۳۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام مگه الان وات ساپ مکالمه صوتی و تصویری رایگان نداره چرا کسی از اون زیاد استفاده نمیکنه؟دلیلشم مشخصه چون کیفیت تماس اینترنتی زیاد خوب نیست من خودم بشخصه از اپراتور استفاده میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
علی 313
۱۷:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظر من اتفاق خوبیه چون اپراتور های داخلی به هزار ویک دلیل دست توی جیب مردم میکنند از نرخ اینترنت گرفته تا پیامهای الکی خوش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام . خب از تلگرام استفاده می کنم . ما که صحبت های امنیتی نداریم . اونایی که یه کاره ای تو مملکت هستند نباید از تلگرام اسفاده کنند . ما مردم عادی چه ربط به امنیت و .... داریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
تلگرام ماله اسراییله.میخواد با این کار بدونه مردم ایران در مورد چی باهم صحبت میکنند.تا برنامه های ضد اسلامی اش دقیقتر و هدفمند تر باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خدا حافظ اپراتور
هووو ا
Germany
شریفی
۱۶:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
با سلام
ببینید که توی کشورهای اروپایی چکار میکنند ، اپراتورهای ما هم همونکار رو بکنند. هزینه هاشونو از جای دیگه و به شکل دیگه تامین کنند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خدا پدر مدیر عامل تلگرام را بیامرزد..از بس اپراتورها پول ناحق از ما گرفتند که خداوند پاسخ شان را در دنیا می خواهد بدهد..ممنون تلگرام..ممنون دیگه ظرف 72 ساعت یک طرفه میشود بای بای..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
اینترنت خلی گرونه
Netherlands
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
این دیگ سوال پرسیدن داره؟ پول اینترنت رو گرون میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
من با تلگرام موافقم تا این اپراتور ها آقازاده هایی که سهام دارش هستن ضرر کنن . دقیقا اپراتورها یعنی سرگردنه !
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام ای بابا این اپراتور ها راشو بلدن یه جور دیگه از مردم پول میگیرن .ولی ماکه از بس شارژ گرفتیم مردیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
زیاد فرق نمیکنه چون خود من الان دارم از واتساپ تماس صوتی میگیرم . دلیل بعد هم بخاطر این هست که همه دارای اینترنت همراه و گوشی هوشمند نیستند ضمنا در همه جا پوشش اینترنت با سرعت خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
هیچ اتفاقی نمیافتد پولی که میخوان از طریق خدمات تماس تلفنی در بیارند از گرون کردن تعرفه اینترنت درمیارن احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظر من هیچ اتفاقی نمی افته ُ مگه قبلش نرم افزارهای دیگه مثل واتساپ و ایمو نبودند حالا هم تلگرام به اونا اضافه می شه
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۱۵:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
تماس صوتی رایگان نیست یلکه باید هزینه اینترنت پرداخت بشود به اپراطور هااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
الان یعنی تمام مشکلات ما حل شده که دارین در این رابطه نظر میدین والاه به جای این کارا مشکلات کارو بر طرف کنید بعد من خودم دانشجو هستم ندارم هزینه دانشگامو بدم باید کار کنم اونم کار خوب که به درد من بخوره نیستش اگه هم باشه از درسم عقب میفتم پس الان فقط مشکل ما تماس تلگرام یا اپراتور هااا نیست پس به جای این حرفا اصلا ایران باید از این امکان تلگرام استفاده بهینه بکنه تا اشتغال زایی بشه نمیدونم چه جوریه و برا چی ولی مسئولین باید از کوچیک ترین فرصت واسه اشتغال زایی استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
مخابرات ضرر نمیکنه ی کارایی میکنه حتمن ک سودشو بگیره
United States of America
رحمن
۱۵:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
صد در صد از تماس صوتی تلگرام استفاده میکنم.
مرده شور ریخت اپراتور های داخلی رو ببره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
راحت راحت اینترنت را گران می کنند مثل زمانی که استفاده از تلفن ثابت کم شد چهارتومن کشیدن روی قبض تلفن ثابت ، هیچ وقت اپراتورها ضرر نمی کند فقط زیانشان و مردم میدن
Netherlands
داریوش
۱۵:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
ذکر چند نکته:
۱. اول اینکه حضرت آقا دستور دادن که محصولات داخلی استفاده بشه... مسئولین توجه نمیکنند... مسئولین ما متاسفانه بی غیرت هستند.

۲. مردم ما به حرف امام خامنه ای توجه کنند و مثل مسئولین بی غیرتی به خرج ندن و محصولات داخلی استفاده کنند.

۳. من نمیخوام محصول خاصی رو تبلیغ کنم اما من از پیام رسان سروش استفاده میکنم و واقعا عالیه... تماس صوتی رایگان هم داره.

۴. اگر مردم خودشون دغدغه داشته باشن و رعایت کنند...(حتی همین کسایی که کامنت رو میخونن) و اون رو تبلیغ کنن باور کنید مشکل ما در باره تلگرام حل میشه و به سطل زباله انداخته میشه... حتی اگر مسئولین خودشون رو بکشن تا اون رو نگه دارن... .

یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
آقا دشمن کدام هست؟ می دانید مخابرات ایران بدتر از دشمن هست و مثل زالو خون مردم را کرده تو شیشه. می دانید چند سال هست این ها دارند از پول مردم بالا می روند؟ می دانید مخابرات چقدر در این مدت به مردم ضرر زده. من که اگر این امکانات بیاد برام مثل یک معجزه است و خیلی خوشحال می شوم که دماغ خیلی افراد سودجو می سوزد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خب قبلا هم بوده دیگه چیز جدیدی نیست این امکانات را تلگرام نداشته که الان می خواد داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
از البرز
۱۵:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
من از پیام رسان های ایرانی استفاده میکنم.تلگرام امنیت نداره که بشه باهاش تماس های مهم برقرار کرد.تا وقتی ما از تلگرام خارجی استفاده میکنیم نباید انتظار داشته باشیم همه جوانان کشورمان کار داشته باشند.هرچی بیشتر از تلگرام استفاده بشه اونها جوانان خودشون رو استخدام میکنند و ما هنوز تو جامعه مون بیکاری هست.پس از ماست که برماست.من ترجیح میدم از اپراتور استفاده کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
یااپراتورها با موج تغییرات همسو میشن یا در غیر این صورت زیر این موج له میشن
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
من از اپراتور استفاده میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
متاسانه ئاپراتورها فقط به فکر پرکردن جیب خودشون هستن.ما از تلگرام استفاده می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظر من زیاد فرقی نمیکنه. هرکی کار داشته باشه با کسی تا میاد بره تو تلگرام و اینترنت دو طرفم وصل باشه مکافاته.
من که قطعا مثل قبل از اپراتورها استفاده میکنم مگر در شرایط خاص (مثل تماس با خارج) که قبلا هم همه در اون شرایط از نرم افزار های مشابه استفاده می کردن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
چرا از ورود تکنولوژی های جدید و ارزانتر شدن هزینه ارتباط برای مردم نگرانید ؟شما باید طرف مردم باشید یا طرف شرکت های همراه که چپ و راست جیب مردم را با عناوین مختلف وبا پیامک های بی سر ته مثلا تبلیغاتی خالی میکنند ؟هرچند این تماس صوتی تلگرام جای تلفن را فعلا نمیتواند بگیرد ولی بسیاری از مردم از آن استفاده خواهند کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
اگه بیاد که دکان دستک همراه اول وایرانسل بر چیده میشه انشالا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۵۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خیلی خوبه اگر اتفاق بیفته
شخصا فقط با تلگرام کار میکنم
مرررررررسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
چه اشکالی دارد .وقتی امکانات اپراتور ها تعریفی ندارد خوب مردم به استفاده از تلگرام و امکاناتش رو میاورند. تازه امیدواریم دولتمردان این نعمت را هم برای ملت همچون سایر موارد زیاد نگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
انیشتین
۱۴:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
1000 درصد مطمئن باشید که اگر کل دنیا رایگان بشه تو ایران نمیشه
چون مخابرات ما دولتیه
چون اپراتورهای موبایلی ما سهام دولتی دارن
چون اینجا ایرانه ...
پس الکی به فکر این حرفا نباشید بدوید برید آپ کنید حالش ببرید و در قرعه کشی شش دستگاه BMW شرکت کنید.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
دلم برای اپراتورها می سوزه بیکار میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خیلی بد میشه
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام اینجورکه مشخصه عاقبت تلگرامم میشه مثل بقیه برنامه های اجتماعی مثل مات ساپ و وایبر که وقتی تماس صوتی رو فعال کردن از دور خارج شدن بدون اینکه کسی بفهمه دلیل اصلیش چی بوده.خدانگهدار تلگرام.باید تا میشه مردمو سرکیسه کرد اونم بااین اپراتورهای مسخره وبااین امکانات بیخود وگرونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام یه نکته ای هم این وسط باید بهش توجه کرد در مکالمه تلفنی هزینه توسط یک طرف که تماس گیرنده است پرداخت می شه اما تو تماس اینترنتی هم از تماس گیرنده هزینه اینترنت کم می شه هم از طرف مقابل یعنی از دو طرف هزینه کم می شه که با هزینه اینترنت تو ایران به نفع اپراتور ها هم می شه مگر اینکه .....
Iran (Islamic Republic of)
الف زاده
۱۴:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
باسلام
من خودم شب و روز توی تلگرام هستم و خیلی هم برام مفیده و خیلی هم این برنامه رو دوست دارم.
ولی اینو بگم که با تماس صوتی تلگرام کاملا مخالفم.
چرا؟؟؟
چون از یه طرف برا اپراتورها ضرر داره و از یه طرف دیگم قیمت بسته اینترنت رو گران میکنن
واسه همین بهتره چاره ای برا فیلتر کردن تماس صوتی تلگرام اندیشید.
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خواهشا از تلگرام بکشید بیرون
اونقدر هی بگید تا همینم فیلتر کنن
تا ما از کار بیکار بشیم
بذارید حالا که فرصتی پیش اومده و میشه یه درامد خوب داشت استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خوب چه کاریه این!
مستقیما همه مخابرات ایران را به انگلیس و آمریکا و اسراییل واگذار کنند همه هزینه ها برای دشمن داخلی و خارجی کاهش پیدا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ppya
۱۴:۰۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
تعرفه اینترنت رو چندین برابر میکنن و در نتیجه سود بیشتر .جایی نمیخوابن که آب زیرشون بره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
من صد درصد از تلگرام استفاده میکنم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خب اپراتورها چه ضضرری میکنن تماس صوتی تلگرام نت بیشتری میخواد خب این نت رو هم از اپراتورها میخرن با بوس که نت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۳:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
مطمئنا اپراتورهای همراه ما از جای دیگه تلافی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
هیچ اتفاق خاصی نمیفته فقط قیمت اینرنت 10 برابر میشه
-
علی
۱۳:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
تا حالا کم خوردن ناراحت درآمدشان هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
آنقدر تعرفه اینترنت را گران میکنند تا استفاده از تلگرام مقرون به صرفه نباشد فعلا تلگرام را برای انتخابات نیاز دارند ولی تا ۲ماه آینده تلگرام را فیلتر خواهند کرد چون قابلیت شنود مکالمات را به آسانی مکالمات از اپراتورها ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا لعل صبوری
۱۳:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام من خودم برای تماس قطعا از اپراتور های خود ایران استفاده میکنم چون اگر قرار بود استفاده نکنیم خیلی برنامه ها هستش که استفاده کنیم غیر تلگرام برای تماس صوتی مثل لاین و اسکایپ و واتس اپ و همشون هم رایگان دیکه باید اپراتور ها روی اینترنت خود رقابت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
اولا تو این مملکت چیز مفت و رایگان به مردم نمیدن برفرض بزارن فعال بشه از ده جا دیگه دولاپهنا حساب میکنند...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظرمن قطعا مسعولین اجازه این کار را نمیدن چون مخابرات ایران با این کار ورشکست میشه نون خیلی ها بریده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
تو کشور ما که همه چی به هم ربط داره . هزینه اونو یواشکی بکشین روی قبوض آب وبرق و گاز و.......!!!!!!!!!!!!
۱۲۳
آخرین اخبار