کرمانشاه؛

تشکیل 1204 پرونده تخلف اقتصادی و بهداشتی در استان

در طرح ویژه نظارتی نوروز امسال 1204 پرونده تخلف اقتصادی و بهداشتی در استان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در طرح ویژه نظارتی نوروز امسال 1204 پرونده تخلف اقتصادی و بهداشتی در استان تشکیل و افراد متخلف تعزیر شدند، از پلمب هشت رستوران و امحاء 250 تن گوشت فاسد در این مدت خبر داد.

داریوش جودکی ، با اشاره به طرح نظارتی ویژه نوروز که از 28 بهمن سال گذشته آغاز شد، اظهار کرد: در این مدت 1204 پرونده تخلف در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت تشکیل شد.

وی از مختومه شدن تمامی این پرونده‌ها و رسیدگی به همه آنها خبر داد و یادآوری کرد: در مجموع برای این پرونده‌ها بیش از 28 میلیارد ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: از بین 1204 پرونده‌ای که در این مدت تشکیل شده 959 مورد با پنج میلیارد ریال محکومیت در بخش کالا و خدمات، 171 مورد با 22 میلیارد ریال محکومیت در بحش قاچاق و 74 مورد با 314 میلیون ریال در بخش بهداشت بوده است.

جودکی در ادامه از گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی خصوصا اداره کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در این ایام یاد کرد و افزود: در قالب این اکیپ‌ها 277 مورد گشت داشتیم و 293 مورد بازرسی انجام شده که نتیجه آن تشکیل 286 پرونده تخلف بود.

وی از نظارت جدی بر مراکز بین راهی خصوصا رستوران‌ها خبر داد و تاکید کرد: در این مدت هشت رستوران پلمب شد و 250 تن گوشت فاسد را نیز امحاء کردیم.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار