جان مک ‌کین، ترامپ را به عدم واکنش در قبال سوریه متهم کرد

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در اظهار نظری جدید، دونالد ترامپ را متهم به سازش با روسیه در قبال اوضاع سوریه نمود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «جان مک کین» سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونای آمریکا امروز در اظهارنظری جدید، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور را متهم به عدم واکنش نشان دادن در مقابل دولت سوریه نمود.

مک ‌کین با ادعای انجام حمله شیمیایی از سوی نیروهای وابسته به «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه علیه مردم این کشور و عدم اقدام از سوی ترامپ، آن ‌را«فصلی ننگین در تاریخ آمریکا» نام نهاد که قابل پیش بینی بود.

وی اظهار داشت: بشار اسد و دوستان روسی‌اش به آنچه که آمریکایی‌ها می‌گویند، توجه می‌کند. من مطمئنم آن‌ها از دانستن این‌که آمریکا در حال عقب نشینی و توافق جدید با روس‌هاست، دلگرم شده‌اند.

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا با قیاس عدم واکنش نشان دادن ترامپ در قبال فعل و انفعال‌های سوریه با رویکردهای «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در قبال این کشور گفت: ما این فیلم را قبلا و زمانی‌ که باراک اوباما گفت آن‌ها خط قرمزی دارند اما از آن خط عبور شد و او هیچ کاری نکرد، دیده‌ایم.

مک کین مدعی شد همه بازیگران حاضر در سوریه باید تنبیه شوند و آمریکا نیز در کنار افرادی که برای آزادی می‌جنگند، قرار گیرد. ما ساکت نمی‌شینیم تا شاهد بکارگیری جنگ افزارهای شیمیایی برای کشتار زنان و نوجوانان بیگناه باشیم.آیا ما وقتی که اوباما از انجام هرگونه کاری سرباز زد، درس عبرت نگرفتیم؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار