اصفهان؛

1000 نفر در ایام نوروز حادثه دیدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: مجموع کل حادثه دیدگان بیش از 1000 نفر بوده که 248 نفر نیاز به خدمات درمانی داشته، 183 نفر سرپایی درمان شده و 65 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال‌احمر در استان اصفهان اظهار داشت: در نوروز 96 آمار حوادث و به تبع آن خدمات‌رسانی هلال‌احمر در حوزه‌های مختلف بین 8 تا 12 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروز امسال از 26 اسفندماه تا امروز ادامه داشته است،  افزود: علت عمده کاهش تصادفات و آسیب‌های امسال به عملکرد صحیح و قانون‌مداری مردم، هماهنگی و حضور به‌ موقع سازمان‌ها بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: کل حوادث به وقوع پیوسته استان در ایام نوروز 283 مورد بوده که 137 مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای، 39 مورد حوادث شهری، 5 مورد سیل و آب‌گرفتگی، 6 مورد کوهستان، 3 مورد دریایی و ساحلی، 3 مورد برف و کولاک، یک مورد کارگاهی و یک مورد خدمات مناسبتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع کل حادثه دیدگان بیش از یک هزار نفر بوده‌ که 248 نفر نیاز به خدمات درمانی داشته، 183 نفر سرپایی درمان شده و 65 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه در طول تعطیلات 284 مورد اسکان اضطراری داده شدند، عنوان کرد: اسکان اضطراری شامل مواردی همچون برف و کولاک و بسته شدن جاده، توقیف خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز و یا نقص فنی به گونه‌ای که این امکان برای فرد نیست که خود را به نزدیک‌ترین شهر برساند ارائه می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از نظر خدمت‌رسانی چهارمین استان برتر در کشوراست، گفت: امسال پایگاه‌های غرب و جنوب استان از جمله پایگا‌ه‌های نوغان، اوزنبلاغ، کردعلیای تیران دولت قرین و پادنای سمیرم و امین‌آباد بیش‌ترین آمار خدمت‌رسانی را داشتند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.