برگزاری همایش سرمایه گذاری با حضورسفرا و سرمایه گذاران داخلی و خارجی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از برگزاری کنفراس سرمایه گذاری باحضورسفرا و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در 31فروردین ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علي هادی چگنی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: اين دومين كنفرانس فرصت های سرمايه گذاری در استان است که علاوه بر سرمایه گذاران خارجی ، تاکنون 15سفیر از کشورهای خارجی آمادگی خود را برای حضور در این کنفرانس اعلام کرده اند.
 
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يادآور شد: استان لرستان دارای ظرفيت ها و پتانسيل های جذب گردشگری و سرمايه گذاري زيادی است.
 
وی تصریح کرد: این کنفرانس بهترین فرصت برای معرفی استان به سرمایه گذاران غیر بومی که استان لرستان را نمی شناسند، می باشد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه خاطر نشان کرد: هماهنگی لازم جهت پنل های علمی، تخصصی، سرمایه گذاری، معرفی فرهنگ، صنایع دستی، محصولات و تولیدات در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی برقرار خواهد شد تا نهایت استفاده از این فرصت برای معرفی استان به سرمایه گذاران به عمل آید.
 
چگنی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی اعم از ميراث فرهنگي و گردشگري، جهاد كشاورزي و صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی استان، تا روز پنجشنبه 17فروردین ماه سال جاری به دبيرخانه اجرايی معرفی نمايند.
 
وي در ادامه تصريح كرد: همه دستگاه های اجرایی، آمادگی لازم را برای میزبانی هرچه باشکوه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را داشته باشند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه این کنفرانس بسیار متفاوت تر از کنفرانس قبلی است، بیان داشت: کنفرانس قبلی بیشتر مدعوین از لرستانی های داخل کشور و مقیم کشورهای خارجی بودند، اما در این کنفرانس حضور حداقل 15 سفیراز کشورهای خارجی و شمار زیادی از سرمایه گذاران خارجی، برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه بر آمادگی کامل فرودگاه برای برگزاری کنفرانس تاکید کرد و اظهار داشت: در روزهای 31فروردین و اول اردیبهشت ماه سال جاری، فرودگاه خرم آباد باید آمادگی لازم را برای پروازهای منظم را داشته باشد و همچنین شهرداری خرم آباد، مسیر برگزاری کنفرانس را ترمیم و بازسازی نماید.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصریح کرد: این کنفرانس در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ق
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.