وثوق احمدی:

کسر امتیاز از پرسپولیس در لیگ آینده/ تراکتور فقط یک ماه فرصت دارد

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان در سازمان لیگ برتر فوتبال شرایط کسر امتیاز تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی را تشریح کرد.

وثوق احمدی: امکان کسر امتیاز از پرسپولیس در فصل بعد وجود داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از روزنامه های ورزشی مدعی شد که اگر حکم کسر امتیاز باشگاه پرسپولیس بابت پرونده شکایت مانوئل ژوزه قطعی شود، سرخپوشان پایتخت فصل بعد را با 6 امتیاز کمتر شروع می کنند. 

روزبه وثوق احمدی درباره این مطلب گفت: طبق قانون کمیته انضباطی فیفا حق کسر امتیاز از پرسپولیس در هر فصلی را دارد و منعی برای این کار ندارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر نامه ای از سوی فیفا مبنی بر کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس دریافت نکردیم. به هر حال کمیته انضباطی فیفا اختیارات لازم برای صدور حکم کسر امتیاز را دارد اما هنوز رای قطعی درباره باشگاه پرسپولیس صادر نکرده است. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان گفت: فیفا این حق را به بازیکنان و مربیان خارجی داده است تا در صورت دریافت نکردن مطالبات خود به فیفا شکایت کنند. براین اساس ژوزه به فیفا شکایت کرده است و کار غیر قانونی انجام نداده است.  هر زمانی که رای کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه پرسپولیس صادر شد اطلاع رسانی می کنیم.

** تراکتور یک ماه تا کسر امتیاز فرصت دارد

وی در مورد وضعیت باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: باشگاه تراکتورسازی این روزها درگیر پرونده های حقوقی است و شکایت کاردوسو مدافع برزیلی سابق هم به این پرونده ها اضافه شد. 

روزبه وثوق احمدی ضمن تایید این مطلب گفت: فیفا رای شکایت کاردوسو را دو روز پیش صادر کرد و نامه این رای امروز در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت. 

وی در ادامه عنوان کرد: مبلغ طلب کاردوسو 112 هزار دلار است که با جریمه دیرکرد 5 درصدی مواجه شده است. فیفا به باشگاه تراکتورسازی یک ماه فرصت داده تا این مبلغ را پرداخت کند در غیر اینصورت پرونده به کمیته انضباطی فیفا می رود و امکان کسر امتیاز از تراکتورسازی وجود دارد. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان درباره وضعیت شکایت پرونده های حقوقی باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا و وژائو ویلا موافقت کرده است که طلب این دو نفر را به صورت قسطی پرداخت کند. براین اساس این تیم تبریزی تاکنون چند قسط از مطالبات اولیویرا و ویلا را پرداخت کرده است. 


انتهای پیام/ 

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرور لنگیا
۱۳:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
بابا مایه دارا برید طلب مردم رو بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
آخرین اخبار