در حاشیه نشست هیات دولت؛

ربیعی: سبد کالا اردیبهشت ماه توزیع می‌شود/ افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشور و نیروهای مسلح

وزیر کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد کالا در اردیبهشت ماه خبر داد.

ربیعی: سبد کالا اردیبهشت ماه توزیع می‌شود/ افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشور و نیروهای مسلح
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیمات صورت گرفته توانستیم 200 هزار نفر را تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار دهیم،  بیش از 800 هزار نفر تاکنون تحت‌ پوشش این بیمه قرار داشتند که پس از بررسی‌های انجام شده دریافتیم برخی به ناحق بیمه بودند لذا تعدادی از آنها را حذف کردیم.

ربیعی ادامه داد: در شرایط فعلی 200 هزار نفر عدد قابل توجهی بوده که تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند به طوری که 100 هزار نفر از آنها در فروردین و 100 هزار نفر دیگر هم در اردیبهشت ماه بیمه می‌شوند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد کالا در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تأمین امنیت غذایی و مقابله با سوء‌تغذیه از جمله برنامه و سیاست‌های دولت در سال 96 است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز هیأت دولت با رایزنی و مشورت رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشاورزی تأمین اعتبار سبد کالا در اردیبهشت ماه را تأمین کردیم تا حمایت غذایی برای هم‌وطنان خود صورت دهیم.

ربیعی ادامه داد: حقوق بازنشستگان کشوری و نیروهای مسلح به صورت پلکانی افزایش می‌یابد و در این راستا دولت اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است که آیین‌نامه آن برای جلسه آتی هیات دولت آماده خواهد شد.

وی درباره وعده برخی افراد برای افزایش چند برابری یارانه‌ها اضافه کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و باید به فکر بهبودی وضعیت دهک‌های پایین باشیم چرا که یارانه باید در مسیر اشتغال درمان و آموزش قرار گیرد.

وزیر کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: پرداخت یارانه 250 هزار تومانی به معنای خارج کردن پول از جیب فقرا است که باعث افزایش مشکلات آنها خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رمضانی
۱۶:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سبد کالا اردیبهشت ماه کی توزیع میشود لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
گونی سیب زمینی احمدی نژاد به سبد کالای روحانی ارتقا یافت
آخرین اخبار