میثاقیان: پیروزی امروز شانس ما را برای بقا بیشتر کرد/ پورموسوی:بازی پر اشتباهی داشتیم

سرمربیان دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان در نشست خبری بعد بازی حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان بعد از برتری تیمش مقابل استقلال خوزستان، بیان کرد: خوشحالم که توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم و از اینکه هواداران خوشحال شدند بیشتر شادمان هستم.

وی افزود: صدای من گرفته چرا که در بازی امروز وسط زمین داد زدم و استرس زیادی داشتم اما امام رضا (ع) کمک کرد که به پیروزی برسیم و شانس ما با این برد برای بقا بیشتر شد. با اینکه امروز شرایط بسیار سختی داشتیم اما توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم.

سرمربی سیاه‌جامگان ادامه داد: بازی در ابتدا شرایط سختی داشت اما آرام آ‌رام بهتر شدیم و توانستیم دربازی حساس امروز به برتری برسیم.

وی درباره اینکه چرا بازیکنان سیاه‌جامگان موقعیت‌های صد درصد را تبدیل به گل نمی‌کنند، عنوان کرد: بازیکنان ما استرس زیادی دارند من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که اگر گل بزنید گل نمی‌خوریم و بازی را با پیروزی تمام می کنیم و خوشحالم که در نهایت به برتری رسیدیم. این تیم یادگار ابومسلم است و پیروزی مان دل مردم را شاد می کند.

پورموسوی: بازی پر اشتباهی داشتیم / به داور اعتراض نکردم
سید سیروس پورموسوی پس از باخت تیمش مقابل سیاه‌جامگان بیان کرد: به میثاقیان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما امروز پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم و اشتباهات متعدد باعث شد تا ما در این دیدار شکست بخوریم اما در آینده باید نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم.

وی افزود: من به داور مسابقه اعتراض نکردم اما پنالتی ما صد در صد بود. پس از بازی مقابل ذوب‌آهن به خاطر شرایط آب و هوایی تمرین خوبی نداشتیم. دو روز زودتر به مشهد آمدیم اما به خاطر شرایط جوی در اینجا هم نتوانستیم تمرین کنیم. طبیعی است که هر تیمی که دوندگی و تلاش بیشتری داشته باشد برنده بازی می‌شود. 

سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: امسال سعی کردیم که سهمیه آسیا را بگیریم اما با این باخت امیدمان برای کسب سهمیه آسیا از بین رفت. اکنون تمرکزمان را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشتیم.

پورموسوی با اشاره به زلزله صبح امروز مشهد در پایان خاطرنشان کرد: ما در جلسه فنی بودیم اما احساس می‌کنم چند ساعت پیش در رختکن هم پس لرزه‌های این زلزله هنوز ادامه داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار