کرمانشاه؛

کاهش سرقت های نوروزی در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار وقوع سرقت در این شهرستان چهار درصد کاهش یافته است.

کاهش سرقت های نوروزی در شهرستان کرمانشاه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "رضا شیرزادی" عنوان کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه در سال جاری با برنامه ریزی دقیق و هدفمند در راستای کاهش سرقت اقداماتی همچون افزایش تعداد گشت ها، به کارگیری نگهبانان محله و استفاده از ظرفیت پلیس های افتخاری را انجام داد.
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد گشت های انتظامی در سطح شهرستان میزان کشفیات سرقت نیز در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش محسوسی داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در این ایام علاوه بر کارکنان ستاد انتظامی شهرستان، از کارکنان وظیفه مراکز آموزشی، کارکنان ستاد انتظامی استان و گشت های یگان ویژه برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهر استفاده کرده ایم.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه حضور ماموران انتظامی در مناطق گردشگری و پر تجمع برای ایام نوروز افزایش چشمگیری داشت،گفت: انتظامی شهرستان در این ایام با تغییر تاکتیک، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیر را نیز در دستور کار قرار داد.
وی اضافه کرد: نوروز امسال علاوه بر گشت های محسوس، گشت های نامحسوس نیز در مناطق گردشگری و پر تجمع به منظور برقراری نظم و امنیت در کنار مردم قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مردم برای برقراری امنیت در کنار پلیس قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک نیروی انتظامی بدون همکاری و همراهی مردم نمی تواند به رسالت خود در برقراری نظم و امنیت، عمل کند.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به اینکه مردم شهرستان کرمانشاه همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند و در تمامی عرصه ها همراه و پشتیبان آن هستند، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار و  رضایت مردم از نیروی انتظامی به کار خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار