طاهری: به اسپانسر نامه زدیم که تبلیغات در شبکه‌های معاند را جمع کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چیزی حدود ۶۰۰ میلیون تومان باید از اسپانسر بگیریم، اما هنوز چیزی به ما پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر طاهری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان، اظهار داشت: به خاطر خوشحالی هواداران، ما هم خوشحالیم. امیدواریم همه بازی‌ها را همین‌طور جلو برویم و نتیجه بگیریم و در پایان فصل قهرمان شویم و هواداران عزیز خوشحال را خوشحال کنیم.

وی در مورد مورد وضعیت اسپانسر این باشگاه و پخش تبلیغات‌ آن در شبکه‌های معاند، گفت: اسپانسر این کار را انجام داده و باشگاه در جریان آن نیست. در این خصوص نامه زدیم و گفتیم که باید آن را جمع کنند. هواداران می‌توانند از طریق اسپانسر به ما کمک کنند. ما با یک بخش بدهی بازیکنان و مربیان که از قبل وجود داشت، مواجه هستیم. بخشی از آنها را در حال حاضر پشت سر گذاشتیم. با برخی دیگر نیز در حال مذاکره هستیم. ما یکی دو سال است که با این پرونده‌ها کلنجار می‌رویم و امیدواریم حل شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه قرار بود مقدار پول دریافتی از اسپانسر اعلام شود، اما این اتفاق تا کنون رخ نداده، گفت: به‌زودی روی سایت اعلام می‌شود. این پول را می‌گیریم و روی سایت می‌گذاریم. تا جایی که می‌دانیم، تا کنون حدود  600 میلیون تومان شده است.

طاهری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس و مخصوصاً شکایت ژوزه، سرمربی اسبق این تیم، خاطرنشان کرد: حکم ژوزه هنوز نیامده است. شما (خبرنگاران) که بهتر از من می‌دانید، باید بهتر از من هم اطلاع‌رسانی کنید. ابتدا یک حکم به باشگاه ابلاغ می‌شود و اگر توجهی به آن نداشته باشیم، مشمول جریمه خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار