قاسمی در دومین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

آمارهای اشتغال، تورم و رکود برای مردم رنج‌آور است/ شرایط امروز کشور نباید اینگونه باشد

کاندیدای احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:آمارهایی که در جهت کار، تورم و رکود ارائه می‌شود برای مردم رنج‌آور است.

آمارهای اشتغال، تورم و رکود برای مردم رنج‌آور استبه گزارش خبرنگار حوزه احزابگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رستم قاسمی در دومین مجمع عمومی جبهه مردمی اظهار داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که قدرت اول دنیاست، اما همسر یک جانباز خودسوزی می‌کند و رهبرش شرمنده بیکاری جوانان است و به دلیل دیپلماسیِ التماسی نه تن‌ها چرخ سانتریفیوژ‌ها نچرخید، بلکه چرخ زندگی مردم هم از کار افتاد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۶ هزار طلاق در کشور ثبت شد و این اثر مسائل اقتصادی است، ادامه داد: آمارهایی که در جهت کار، تورم و رکود ارائه می‌شود برای مردم رنج‌آور است.

قاسمی با بیان اینکه سخنرانی کافی است، الان دیگر وقت عمل است، گفت: هر جا انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم. در دوران جنگ نشان دادیم که می‌توانیم، در دوران سازندگی جوانان انقلابی با روحیه انقلابی توانستند شعار امام (ره) یعنی ما می‌توانیم را اجرا کنند.

وی ادامه داد: امنیت در کشور، مقاومت در دوران تحریم و پیشرفت صنایع دفاعی و نظامی از نمونه‌های "ما می‌توانیم"، است.

این نامزد احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوران تحریم، همه ابزار‌ها را به کار گرفته بودند تا این نظام دچار فروپاشی شود، اما تحریم‌کنندگان بعد از دو سال اعلام کردند تحریم‌ها هیچ اثری نداشت.

وی متذکر شد: برای مذاکره با مدیر توتال به فرانسه رفته بودم، اما گفتند با کمتر از رئیس‌جمهور مذاکره نمی‌کند، چیزی نگذشت که برای مذاکره نماینده فرستاد و این یعنی ما می‌توانیم.
 
قاسمی با تاکید بر اینکه امروز شرایط کشور نباید اینگونه باشد و ما پاسخی به مردم نداریم، خاطر نشان کرد: ما لوکوموتیو را بدست لوکوموتیوران نداده‌ایم.

وی تاکید کرد: تیغ جراحی اگر دست متخصص بیهوشی باشد، بیمار به هوش نمی‌آید.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار