قزوین؛

استاندار: آمار ۱۰ ساله اشتغال استان بزودی منتشر می‌شود

همتی با اشاره به ایجاد برخی تشکیک‌ها و شبهات در باره صحت ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در استان در سال گذشته، گفت: به زودی آمار ۱۰ ساله ایجاد اشتغال در استان قزوین منتشر می‌شود تا مردم حقایق را دریابند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ همتی افزود: برای قضاوت منصفانه باید بدانیم دولت در چه شرایطی مسئولیت پذیرفته و چه کارهایی انجام داده است و مردم باید واقعیت‌ها را بدانند و سپس ارزیابی کنند.
 
استاندار: آمار ۱۰ ساله اشتغال استان بزودی منتشر می‌شود 
 
وی اضافه کرد: در انتقاد نباید از جاده انصاف خارج شویم، زیرا دولت‌های می‌آیند و می‌روند، اما در ترازوی عدل و انصاف لازم است همه شرایط و خدمات با هم دیده شود.
 
استاندار تاکید کرد: بیش از ۴۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در پسا برجام در استان محقق شده که ارزشمند است و نباید این کار‌ها نادیده گرفته شود.
 
همتی افزود: در وضعیتی که نفت ۱۲۰ دلاری به ۲۵ دلار کاهش یافت و تحریم‌ها شدت گرفت و شاهد رشد منفی شش درصدی بودیم و بیکاری دورقمی بود باید بپذیریم اداره کشور با اقتدار و آرامش کاری بزرگ و ارزشمند است.
 
وی در ادامه به تبدیل نرخ منفی رشد اقتصادی به مثبت در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در نتیجه فعالیت‌های دولت رشد منفی اقتصادی کشور از منفی ۶. ۸ دهم درصد به مثبت هشت درصد که رقم قابل توجهی است، رسید و برای اولین بار صادرات از واردات پیشی گرفت که یک موفقیت بسیار بزرگ برای کشور بود.
 
استاندار در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با کشورهای قدرتمند جهان، اضافه کرد: تن‌ها برجام به عنوان یک دستاورد بزرگ برای دولت تدبیر وامید کافی است چرا که حقانیت ایران را در صحنه‌های بین المللی را به همه ثابت کرد و در اقدامی بی سابقه، پرونده ایران از شورای امنیت خارج شد و تمامی قطعنامه‌های آن که تهدیدی برای ثبات و آرامش کشور بودند به زباله دان تاریخ پیوستند و امروز در بازارهای هسته‌ای بین المللی، ایران جزو بازیگران و فعالان این بازار می‌باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.