اصفهان؛

بازدید 100 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از گلپایگان

فرماندار گلپایگان گفت: 100 هزار مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروز از اماکن تاریخی، گردشگری و مذهبی گلپایگان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست  اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال شهرستان گلپایگان مانند دیگر شهرستان‌های کشور پذیرای میهمانان نوروزی بود.

وی افزود: میهمانان و گردشگران از مراکز تاریخی و مکان‌های فرهنگی، تفریحی بازدید و به یاری خداوند هیچ حادثه تصادف منجر به مرگ و مسأله خاصی در ایام تعطیلات نوروز اتفاق نیفتاده است.

فرماندار گلپایگان بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروز 100 هزار نفر به شهرستان گلپایگان سفر کردند که تعداد 25 هزار نفر آن‌ها با خودروهای شخصی و مابقی با اتوبوس سفر داشتند.

وی با بیان اینکه 32 هزار نفر از اماکن تاریخی مانند مسجد جامع، مناره سلجوقی، ارگ تاریخی گوگد و بازار تاریخی گلپایگان بازدید داشتند، ادامه داد: 52 هزار نفر از مناطق طبیعی و گردشگری مانند سد گلپایگان، مناطق گردشگری اطراف سد کوچری و مابقی از پارک جنگلی، پارک ساحلی، پارک هفده تن و پارک شهر بازدید کردند.

فراست در ادامه گفت: از سوی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلپایگان 9 هزار کتابچه و بسته فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.

فرماندار گلپایگان ضمن قدردانی از دستگاه‌های مختلف در پذیرایی از میهمانان نوروزی بیان کرد: با توجه در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امیدوارم که مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان، این انتخابات هم در محیطی آرام و به دور از جنجال‌آفرینی برگزار شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.