آيت الله موحدی كرمانی:

برای بقای انقلاب باید مسئوليت در دست صالحان باشد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: انقلاب امانت بزرگي در دست ماست و يكی از عوامل بقای انقلاب اين است كه مسئوليت در دست صالحان باشد.

برای بقای انقلاب باید مسئوليت در دست صالحان باشد
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آيت الله موحدی كرمانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی اظهار داشت: به حمد الله دست به کاری زدید که بسیار ارزنده است و در این مقطع زمانی وظیفه مهم ماست.

وی افزود: خدا فرمان داده امانت ها را به دست اهل آن بسپاریم، این انقلاب امانتی است که در دست ماست، شهدا، امام راحل رهبری، بزرگان و نخبگان تلاش کردند تا این انقلاب به دست امد.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: یکی از نشانه های بقا انقلاب این است که انقلاب در دست افزاد صالح باشد اگر دست افزاد ناصالح باشد انقلاب از بین خواهد رفت.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: مردم به نقش خود عمل کردند، حضور در انتخابات های ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و رأی به قانون اساسی با سرافرازی گذشت و اینک ما هستیم که در آستانه دو انتخاب بزرگ ریاست جمهوری و شوراها قرار داریم.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: باید بین کسانی که از نظر شورای نگهبان تایید می شوند ببینیم اصلح چه کسی است، صالح ترین و شایسته ترین، مدیرترین و شجاع ترین فرد چه کسی است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مردم ما که شما نمایندگان این مردم هستید به دنبال اصلح هستند، ما اینجا جمع شدیم تا ببینیم اصلح چه کسی است، برنامه ریزی های خوبی شده است و بالاخره کاندیداها با رأی گیری امروز از 10 نفر به 5 نفر تقلیل پیدا کرده و در نهایت به یک نفر خواهد رسید.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: این تشکل مبارک جبهه مردمی انقلاب اسلامی فعلا یکی از برنامه هایش انتخابات است، این تشکل باید بماند و می ماند تا در هر مقطعی دقت کند که چه کاری باید برای انقلاب انجام شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار