اصفهان؛

حق ما پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: حق ما در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان، پیروزی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمجتبی حسینی، دیشب بعد از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان افزود: کل بازی، دست ذوب آهن بود و تیم صنعت نفت برای گل نخوردن آمده بود و کمترین حق ما، برد در این بازی بود.

وی افزود: در دیدار دیشب، نتیجه خوبی کسب نکردیم و فوتبال، امروز روی بد خود را به ما نشان داد.

حسینی با بیان اینکه ذوب آهن فوتبال پویا بازی می‌کند و برای بازی‌های خود برنامه دارد، اظهار کرد: امروز، گل بدی خوردیم و نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در باره دیدار تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در کنفرانس قبل از بازی در این باره حرف خواهم زد.

وی در باره نیمکت‌نشینی ربیع عطایا بازیکن این تیم نیز گفت: عطایا بازیکن خوبی است ولی در تیم ما هر کس آماده‌تر باشد بازی می‌کند.

حسینی در مورد کسب سهمیه آسیا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: انسان با امید زنده است.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان،دیروز در چارچوب هفته 26 لیگ برتر فوتبال در اصفهان برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

احسان پهلوان در دقیقه 52 ذوب آهن را از حریف خود پیش انداخت اما شاگردان فیروز کریمی به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 65 توسط امیر زلیکانی به گل تساوی رسیدند.
صنعت نفت که در هفته های قبل بشدت خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کرد با پیروزی هفته گذشته خود مقابل پرسپولیس و تساوی این هفته مقابل ذوب با 29 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت تا با آرامش بیشتری کارش را دنبال کند.
تیم ذوب آهن اصفهان نیزبا 36 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار